اتاق ##کنکور مجموعه مدیریت اجرایی 94 را از جنبه های مختلف ، چگونه ارزیابی می کنید؟ ##
 
 
حمید ش       در تاریخ 93/12/17       ساعت 12:18       پاسخ دادن »
با درصد های زیر چند میشم: زبان:6 جی مت:25 تئوری:30 دانش: 10 ادبیات: 35  
ام بي اي ٩٤       در تاریخ 93/12/12       ساعت 23:6       پاسخ دادن »
با سلام خدمت ادمين محترم من قبل ازينكه سنجش جواباي اوليه رو بده از شما درخواست تخمين رتبه داشتم كه فرموديد زير ٦٠ اما خب به خاطر جواب هاي عجيب سنجش توي جيمت درصدام اين تغييرات رو داشته،ميشه لطف كنيد حالا كه اينجا خلوت شده وخبري نيست شما يه تخمين رتبه مجدد بزنيد برام؟ جيمت٦٣ رياضي٩٠ زبان ٣٥  
ام بي اي ٩٤        در تاریخ 93/12/14        ساعت 8:54       
حالا راضي به زحمت نبوديم انقد :)
بابک       در تاریخ 93/12/01       ساعت 12:32       پاسخ دادن »
بچه خواهشا سوال 77 حتما اعتراض بدین طبق صفحه 289 کتاب دکتر رضاییان بیشترین سود در مرحله بلوغ از چرخه حیات است (گزینه 2 ،طبق دفترچه c)منبع را هم حتما ذکر کنید  
اجرایی       در تاریخ 93/12/01       ساعت 9:1       پاسخ دادن »
سلام اقا خداوکیلی بگید اصن امکان تغییر کلید هست؟؟؟ ینی قبلن هم به سابقه داشته همچین چیزی؟ ممنون   
محسن       در تاریخ 93/11/30       ساعت 11:50       پاسخ دادن »
ادمین این سازمان سنجش اونقدر کلید سوالاش مشکل داشته که بعضی بچه ها دیگه فکرمیکنن کل ۱۸۵تا سوال غلطه :دی بابا کلمه (حبوبات) درسته که جمع جمعه و از لحاظ عربی غلطه اما شما بگید معادلش چی میتونه باشه؟! دیگه این کلمه یه کلمه فارسی شده! اگه ویرایش جدید اصلاحیات فرهنگستان رو هم ببینیم در این سالها گفته (به علت استفاده در متون کهن فارسی) اشکالی ندارن اینها. حبوبات نذورات وجوهات شئونات... من خودم آقای عرفانیان رو خیلی قبول دارم و اگر هم جیمت رو خوب زدم بخاطر کتاب خوب ایشونه اما بخش تصحیح جملات کتابشون بروز نشده خیلی هم ناقصه... قبول کنیم دیگه! سوالم یجوری بود که واقعا تابلو بود باید بزنیم (۴)  
mba        در تاریخ 93/11/30        ساعت 14:15       
میشه بگی کجای سوال تابلو کرده بود که گزینه 4 رو باید بزنیم!!!؟
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/30        ساعت 14:57       
سلام،صرفنظر از جمله ي آخرتون كاملا موافقم با حرفاتون،به نظرم منطقش هيچ ايرادي بهش وارد نيست
moh3nmobasher        در تاریخ 93/12/01        ساعت 1:24       
ضمن تشکر از آقامیلاد برای حمایت از بنده. در جواب دوست عزیزمون باید بگم نمیدونم چطور بگم توضیحش سخته ولی اونایی که زدن چهار میفهمن چی میگم! ولی جدی اعتراض الکی نکنیم به این سوال بهونه میافته دست سنجش میگه اعتراض به سوالای دیگم الکیه!!
سونیا        در تاریخ 93/12/01        ساعت 14:21       
احتمالاً شما گزینه 4 رو زدی که اصرار داری بقیه قبول کنن حبوبات درسته!...ولی خوب خیلی زور داره آدم بابت جوابی که درسته امتیاز منفی بگیره!...ما خیلی غلط های مسطلح داریم ولی دلیل نمیشه درست فرضشون کنیم!چیزی که غلطه غلطه!حتی اگه 70 ملیون نفر اونو به کار ببرن...در مورد معادل صحیح برای "حبوبات" باید خدمتتون عرض کنم که اتفاقاً وجود داره: اونم اینه :"بار و بنشن"
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/12/01        ساعت 14:21       
خانوم سونيا و ديگر دوستاني كه اصرار به غلط بودن حبوبات دارن،صفحه ي ١٥٤ كتاب غلط ننويسيم دكتر نجفي رو به صورت اسكن شده در سايت gmatbook قرار دادن،در اونجا نوشته شده كه استفاده از حبوبات اشكالي ندارد،پس ديگه بحث لازم نيست به نظرم،استفاده از كلمه ي حبوبات كاملا صحيح و بي اشكال هست،موفق باشيد
moh3nmobasher        در تاریخ 93/12/01        ساعت 9:13       
اتفاقا من سوال ۴۹ رو غلط زدم و وقتی خیلیا گفتن اعتراض کنیم پذیرفتم که غلط زدم و اعتراضم نکردم(چون اصلا سوال کنکور با متن انگلیسی فرق داشت) پس دلیل اصرار من این نیست که خودم زدم ۴! در مورد این سوال مدرسان عکسی از مرجع دانشگاهی درست نویسی گذاشته ببینید و قضاوت کنید ببینید درست زدید یا نه!
مهدي        در تاریخ 93/12/02        ساعت 9:46       
يعني هرجا هرفي از حبوبات مياد حتي تو سايتهاي ديگه آقاي بافراست بايد نظر بدن آقا ول كن ديگه هممون قبول داريم تصحيح جمله واقعا چيز مزخرفي من هر ٥ تاشو غلط زدم رياضي هم ٩٦ زدم ما يه منبع داشتيم اون هم كتاب عرفانيان بوده ٢ تا سوالش از كتاب بوده كه كاملا با كتاب در تناقض ٣ تا بقيه هم هيچ ربطي به بخش تصحيح جمله كتاب عرفانيان نداره يني گند بزنن به اين سيستم آموزشي
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/12/02        ساعت 17:24       
سلام آقا مهدي اولا كه من براي نظر دادن از كسي اجازه نمي گيرم و هر جا دوست داشته باشم نظر مي دم،شما مي توني بخوني يا نخوني،ولي حق نداري در مورد نظر دادن يا ندادن من نظر بدي،ممنون و البته حرفي درسته نه هرفي!،اينجام بحث از تصحيح جمله اس به هر حال!،موفق باشيد
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/12/02        ساعت 17:39       
در ضمن مي شه سايت هاي ديگري رو كه من در بحث حبوبات بودم رو همين جا بگيد؟،من نمي خوام از لفظ ديگه اي استفاده كنم ولي حرفتون درست نيست،ممنون مي شم در مورد من و در كل آدم ها نظر نديد و در مورد سوال بحث كنيد!
mba        در تاریخ 93/12/04        ساعت 13:10       
آقا اصلا به حرف منو شما نیست که چی درسته چی غلط!!حالا هی حرص بخورینو جبهه گیری کنین!!من موندم فایده ی این بحثا چیه. سنجش که آخر کار خودشو میکنه دوستان اعصابتون به هم ریخته چرا به بقیه گیر میدین ;-)
محمدرضا       در تاریخ 93/11/29       ساعت 16:47       پاسخ دادن »
سلام و خسته نباشيد . در مورد سوال هايي كه گفتين كليد سنجش مشكل داره؛ سوال ٤٩ ترجمه سوالي هست كه قسمت هاي خط كشيده انها تفاوت دارد و گزينه ٢ براي قسمتي كه در كنكور مشخص شده جراب بهتري است. سوال ٦٧ : خيرين مدرسه ساز؛ مدرسه ساختند مشكل حشو ندارد؟ مكفي غلط است سر جاي خود سوال ٦٩ نظر من همين نظر آقاي زارع نژاد است. به اين موضوع توجه داريد در كنكوري با ٤٠ سوال جيمت و ٣٠ سوال رياضي؛ ٥ ٦ غلط در جيمت( حتي سوال مصرف ميوه هم مشكل دارد) و ٣ غلط در رياضي قابل مشاهده است! عجب كنكور جالب و حيرت انگيزي كه نتايج چگونه جا به جا خواهد شد و تمام سرنوشت به زبان كشيده خواهد شد !   
مرتضی زارع نژاد       در تاریخ 93/11/29       ساعت 15:47       پاسخ دادن »
با سلام مجدد و عرض ادب!! مدیر گرامی سایت در مورد سوالهای استدلال منطقی عنایت داشته باشید: سوال 43 که خب فکر میکنم اتفاق نظر داشته باشیم که کلید سنجش اشتباهه و گزینه ی 2 جواب تست هستش. اما سوال 49: توجه کنید به این نکته ی بسیار مهم که در پروسه ی ترجمه و تایپ و ... اون قسمت هایی که در سوال اصلی زیرشون خط کشیده شده با چیزی که ما در کنکور باهاش مواجه شدیم فرق داشته و این یعنی اینکه به اون جواب سوال اصلی نمیشه استناد کرد و باید به منطق خودمون رجوع کنیم و به نظرمون کلید اعلام شده ی سنجش توی این سوال باید همون 2 باشه و بمونه با اینکه جواب کاملن درستی نیست ولی از 3 نزدیکتره به جواب سوال. و اما سوال 45(بی سر و ته ترین سوال استدلال منطقی امسال): که فکر میکنم باز هم مشکل از یک ترجمه ی بسیار ناجور باشه و منطق حکم میکنه این سوال پر از ابهام اساسا حذف بشه که اصولا متاسفانه این اتفاق نخواهد افتاد. ولی به هر حال ممنون میشم اگر متن اصلی انگلیسی این سوال رو هم روی سایت قرار بدید.  
مرتضی زارع نژاد       در تاریخ 93/11/29       ساعت 4:47       پاسخ دادن »
با سلام و احترام. با توجه به کلید اولیه ای که سازمان سنجش برای کنکور ارشد 1148 اعلام کرده خواستم اعتراضی رو که به چهار سوال از پنج سوال تصحیح جملات کنکور دارم رو اول با شما در میون بذارم شاید قانع شدم همینجا. سوال 66 رو که اکثر دوستان و استادان شامل حشو میدونن(گشایش فضای باز سیاسی) من بدون خطا میبینم چون گشایش به معنای افتتاح است و توی جمله ی داده شده در سوال 66 هم به نظرم همین معنی رو میرسونه و "افتتاح فضای باز سیاسی" واضحه که حشو نداره چون افتتاح و یا همون گشایش اصلا در معنای فیزیکی باز کردن به کار نرفته توی این جمله ! سوال 67 که من رو به نتیجه رسوند که کاش بحث تصحیح جملات رو اصلا نمیخوندم چون صراحتا توی جداول کتاب آقای عرفانیان به عنوان غلط کلمه ی "مکفی" ذکر شده!! البته باید توجه کرد که توی این سوال جمله ی "خیرین مدرسه ساز هر سال مدرسه می سازند" دارای تکرار زائد کلمه ی "مدرسه" هستش و در واقع این گزینه هم اصلا خالی از اشکال نیست و غلطه به نظرم. سوال 68 هم من رو به همون نتیجه ی سوال 67 رسوند!! حبوبات به عنوان مثالی از جمع الجمع اومده!!! و این توجیهی که بعضی دوستان و استادان میارن در باب اینکه غلط مصطلحه واسم زجرآورتره(چجوریه که برعلیه، استعفا دادن، اعزام و ... که انقدر مصطلحن غلطن بعد حبوبات جزء استثنائاته؟؟)!!! حتی توی نظرات خوندم که بعضی دوستان میگن برای حبوبات جایگزینی توی فارسی نداریم!! باید به اون عزیزان کلمه ی "بنشن" رو که خیلی هم پر استفاده س یادآوری کنم. سوال 68 و اما سوال 68: خیلی برام عجیبه که راجع به این سوال چقدر تبادل نظر کمه و چرا همه قبول کردن که "استفاده نکنند" غلطه!!! لطفا یک بار جمله رو بخونید!! حالا فکر کنید "استفاده نکنند" رو خط بزنیم و بگیم غلطه؛ اونوقت جای اون چی باید بنویسیم؟؟؟ "استفاده بکنند"؟؟؟؟ اگه جوابتون "استفاده بکنند" هستش لطفا دوباره جمله رو بخونید تا ببینید چقدر ناجور و غلطه(ازین نظر میگم غلطه که بین جمله ی پایه و پیرو از حرف ربط "تا" استفاده شده و از "که" استفاده نشده؛ قطعا تایید میکنید که حرف ربط "که" و "تا" کاربردهای کاملا متفاوتی دارند به خصوص در چنین جمله هایی؛!! به نظر من توی این سوال "منع کرده است" غلط هستش و کافی به جای اون از "ملزم کرده است" یا "مجبور کرده است" یا امثال این ها استفاده بشه!!! و اگر قرار باشه استفاده نکنند رو غلط بگیریم لاجرم باید حرف ربط رو هم از "تا" به "که" تغییر بدیم تا دو جمله از حالت علت و معلولی به ربط تغییر وضعیت بدهند و ازونجایی که چنین چیزی ممکن نیست پس ...!!!  
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/29        ساعت 21:38       
سلام دوست من شما نمي تونين بگيد به نظر من فلان چيز درست هست پس واضحه،در مورد سوال ٦٦ كه واقعا معتقديد به وضوح "افتتاح فضاي باز سياسي" كاملا صحيح هست؟!!!،واقعا يعني مي شه فضاي باز سياسي رو افتتاح كرد؟!،من وضوح غلط بودنش رو مي بينم ولي صحيح بودنش رو نه! در مورد سوال ٦٨،شما استعفا كردن و دادن رو مثال زديد،مثال هاي شما لغات و كلمات فارسي هستند كه استفاده اشون به اون گونه غلط هست،ولي حبوبات عربي هست،اين يك طرف قضيه،و قضيه دوم باز اشكال وارد به استدلالتون هست،بنشن دقيقا كجا رايج هست؟،من به شخص تا حالا نشنيدم طرف بگه بنشن فروشي دارم به فرض به جاي حبوبات فروشي،دليل نمي شه استفاده ي يه نقطه ي خاص تسري پيدا كنه به همه جا،به فرض اون وقت مي تونيم بگيم در زبان كردي يا لري يا تركي يا غيره،به جاي حبوبات مي گن x و به وضوح رايج هست!،و به جاي حبوبات بگيم x،لغت جايگزين قرار همه جاي ايران جايگزين شه!
مرتضی زارع نژاد        در تاریخ 93/11/30        ساعت 16:19       
سلام دوست گرامی آقای میلاد بافراست. در باب سوال 66 عبارت "فضای باز سیاسی" در ادبیات سیاسی یک و فقط یک مفهوم و اصطلاح تلقی میشه و به همین دلیل من جمله رو دچار حشو نمیبینم ولی اگه قرار باشه این جمله رو با وسواس بیش از حد به صورت تشریحی بازنویسی کنم به جای کلمه ی گشایش از کلمه ی ایجاد استفاده میکنم که به بهترین نحو میتونه کلید سنجش رو توجیه کنه( ایجاد فضای باز سیاسی در راس فعالیت های ...)!! در باب نظرات شما درباره اعتراضم به سوال 68 هم باید بگم استعفاء یه کلمه ی عربیه در باب استفعال و سه حرف اصلیشم عفو هستش!! و در مخالفت با نظر محترم شما باید بگم که اولا همونطور که شما تا حالا بنشن فروشی نشنیدی منم تا حالا حبوبات فروشی نشنیدم. ثانیا پیدا کردن کلمات جایگزین که بتونه همگانی بشه چیزی از غلط بودن یک کلمه از لحاظ فن ویرایش کم نمی کنه (برای مثال کلمه ی گسیل که برای جایگزینی کلمه ی اعزام انتخاب شده قطعا حالا حالاها نمیتونه شمول کلمه ی اعزام رو پیدا کنه ولی اگه کلمه ی اعزام تو کنکور میومد من و شما غلط تشخیص میدادیمش)!!
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/30        ساعت 20:30       
منم منظورم نبود كه "فضاي باز سياسي" حشو داره،بلكه "گشايش فضاي باز سياسي" به هيچ عنوان صحيح نيست،فضاي باز رو دوباره گشايش كردن طبيعتا حشو هست،و شما گفتين منظور از گشايش "افتتاح" هست كه واقعا اينجا هيچ معني نداره!،با حذف باز از گزينه ي ٢ جمله اي كاملا درست بوجود مياد،در مورد سوال ٦٨ متاسفانه متوجه منظورم نشدين،منم مي دونم استعفا عربي هست،فقط با كدوم فعل كمكي به كار بردنش منظورم بود،كه استعفا كردن هست يا استعفا دادن،متاسفانه در مورد حرف من باز دچار سو تفاهم شدين،من مثال زدم حبوبات فروشي رو،منظورم اين بود كه طبيعتا در ٩٥٪ ايران اگه كم نگفته باشم بنشن استفاده نمي شه و فرضا اگه در شهر خاصي بنشن گفته مي شه نمي شه بگيم همه ي جاي ايران هست!اتفاقا در تصحيح جمله هدف درست نويسي هست،نه صرفا گفتن اين كه فلان كلمه غلط هست،مثالي كه زدين هم بيشتر حرفم رو تاييد مي كنه،از همه ي اين ها بالاتر كتاب دكتر نجفي هست كه ايشون كتابشون مرجع هست،نوشتن كه استفاده ي حبوبات اشكالي ندارد،عين جمله ي كتاب هست،پس طبيعتا من بحثي نمي كنم چرا كه كتاب مرجع هم حرفم را تاييد مي كنه،موفق باشيد
مرتضی زارع نژاد        در تاریخ 93/11/30        ساعت 23:52       
راجع به سوال 66 کاملا توضیح دادم یک بار دیگه هم تکرار میکنم که "فضای باز سیاسی" یک اصطلاح است و اشکالی که شما از لحاظ حشو به سوال وارد میدونید ناشی از اینه که "فضای باز سیاسی" رو اصطلاح نمیبینید و به راحتی به خودتون مجوز میدید ساختارشو به هم بریزید! و باز هم تکرار میکنم اگر هم قرار باشه جمله تغییر ظاهری داشته مجوز نداریم ساختار یک اصطلاح رو به هم بریزیم!! راجع به سوال 68 هم تعجب میکنم از حرفای شما!! به عنوان مثالی از کاربرد لغت بنشن در لسان استاد دهخدا میتونید در لینکی که در کامنت بعدی میذارم کاملا مشاهده کنید که این کلمه حتی پرکاربردتر از حبوبات بوده!! راجع به استنادی هم که از کتاب استاد نجفی آوردید باید بگم که متاسفانه مطلب رو درست نقل نکردید. اگر حتی نظر استاد ابوالحسن نجفی رو مرجع قرار بدیم هم ایشون تصریح کردند که بهتر نویسی ایجاب میکنه که نباید از حبوبات استفاده بشه!! و ازون جایی که در سوال 68 هیچ مشکل ویرایشی دیگه ای که نسبت به حبوبات اولویت داشته باشه وجود نداره، بهترنویسی که در اولویت دوم ویرایش قرار میگیره باید ملاک ویرایش قرار بگیره. شما هم موفق باشید.خدانگهدار
مرتضی زارع نژاد        در تاریخ 93/11/30        ساعت 23:53       
https://www.google.com/search?site=&source=hp&ei=rhzmVMqXBoaPPYjJgLgJ&q=%D8%A8%D9%86%D8%B4%D9%86&oq=%D8%A8%D9%86%D8%B4%D9%86&gs_l=mobile-gws-hp.3..41l3.7646418.7647966.0.7649454.7.5.0.3.3.0.358.358.3-1.1.0.msedr...0...1c.1.61.mobile-gws-hp..4.3.193.3.t4lyDJ2woU0#q=%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%87+%DA%A9%D9%84%D9%85%D9%87+%D8%A8%D9%86%D8%B4%D9%86
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/12/01        ساعت 14:21       
متاسفانه اوليه ترين اصول بحث رو هم رعايت نمي كنين،من ترجيحا ديگه ادامه نمي دم،چون دقيقا چيزي رو كه دارم مي بينم شما جوره ديگه اي نقل مي كنيد،عين جمله ي كتاب دكتر نجفي رو جور ديگه اي نوشتين اينجا،به هر حال انشاالله كه حقي ضايع نشه،خدا نگهدار
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/12/01        ساعت 14:21       
در ضمن براي استنادي كه به كتاب دكتر نجفي داشتم به سايت gmatbook.net بريد،صفحه ي ١٥٤ كتاب رو عينن اسكن كردن،نقل قول من هم عين جمله ي كتاب بود،كه خواهيد ديد متاسفانه اشتباه از نقل قولي كه شما بدون استناد آوردين هست،عين جمله ي ايشون بوده كه منم نقل كردم و اشتباهيم در نقلم نبوده!
مرتضی زارع نژاد        در تاریخ 93/12/02        ساعت 23:36       
شما هم موفق باشید.خدافظ
...m...       در تاریخ 93/11/28       ساعت 20:44       پاسخ دادن »
سلام ادمین به عنوان آخرین تخمین برا منو بزنین. خواهشا. تو سایت هم نوشتم. زبان 0. جی مت 32. تئوری 44.7. دانش 30.6. ادبیات 38.6  
admin        در تاریخ 93/11/29        ساعت 12:53       
سلام. به نظر من حوالی 200 میارید! کمی بالاتر و کمی پایین تر ... موفق باشید!
سعید       در تاریخ 93/11/28       ساعت 19:29       پاسخ دادن »
سلام دوستان. در مورد ریاضی کسی چیزی ننوشته بود من یادآوری می کنم: طبق سایت آقای آقاسی (و دانش خودتون) سه تا از سوالای ریاضی غلط بوده که اگه خواستین اینارو هم اعتراض بدین: سوال 165 معادله مشخصه ی ماتریس یک معادله ی درجه 3 هست که جواب نداره. سوال 173 بردار نرمال صفحه توی هیچ کدوم از گزینه ها نیست. سوال 181 گزینه ی 1 و 3 هر دو درست اند.  
admin        در تاریخ 93/11/30        ساعت 20:19       
سلام. مرسی از سعید! بچه های ام بی ای حتما طبق فرمایش استاد آقاسی عزیز عمل کنید و سوالاتی که ایشون مورد دار اعلام کردن رو برای سازمان بفرستید در لیست سوالات غلطی که اعلام می کنید... گفتم الان که بازار جیمت داغه، یه وقت از ریاضی غافل نشید! زنده باشید همه تون و نفستون گرم!
ترانه       در تاریخ 93/11/28       ساعت 18:2       پاسخ دادن »
ببخشید من یه سوال داشتم، این برنامه اعتراض به کلید سنجش کار هر سال هستش یا فقط امسال این مشکل!!! پیش اومده؟  
ترانه       در تاریخ 93/11/28       ساعت 17:58       پاسخ دادن »
سلام دوستانی که اجرایی بودند میشه لطفا بگن سوال 129 تئوری(نظریه آدام اسمیت) جواب گزینه 1 میشه یا 2 ؟!! من با چند تا کلید از جمله کلید مدرسان چک کردم جواب 1 بود، اما کلید سنجش و کلید استاد پرچ جواب رو 2 گفته بودند!  
ترانه        در تاریخ 93/11/28        ساعت 22:45       
ببخشید منظورم سوال 128 بود:-)
محسن       در تاریخ 93/11/28       ساعت 17:14       پاسخ دادن »
ادمین با اجازه یه نکته بگم. دوستان تشریف ببرید سیستم پاسخگویی بخش ویژه اعتراض به کلید اولیه اضافه شده که دقیق شماره سوال و اینارو باید توضیح داد توش. اونایی که توی بخش عمومی رفتید اینجا هم برید بنویسید. بنظرم چون شماره سوال و کد رشته رو جدامیگیره میخوان یه سرشماری مکانیزه هم بکنن که سوالای پرتکرار رو بررسی کنن فقط... موفق باشید  
سعید       در تاریخ 93/11/28       ساعت 14:18       پاسخ دادن »
سلام. سوال 188 زبان همون گزینه ی 1 درسته؟ مگه نباید جای خالی با حرف اضافه ی measure شروع بشه؟ من گزینه ی 4 رو زدم چون توش with داره. کسی می تونه دلیل درستی گزینه 1 رو توضیح بده؟ سوال 278 هم نمی فهمم. مگه خودش توی دو جمله ی اول متن نگفته که شکلات پخش کردن، فرهنگ کارمند دوستانه ی این شرکت رو نماد کرده؟ گزینه ی یک هم همین رو داره میگه.  
نگین        در تاریخ 93/11/30        ساعت 12:31       
در مورد سوال 278 هم که همون جور که خودتون گفتید شیرینی پخش کردن "نماد" فرهنگ کارمند دوستانه ی شرکته و "یکی" از کارهایی است که شرکت در راستای رسیدن به این هدف انجام داده،در صورتیکه گزینه یک فقط شیرینی پخش کردن را دلیل تبدیل شدن شرکت به نمونه یک شرکت کارمند دوستانه ، میدونه که غلطه!
امین       در تاریخ 93/11/28       ساعت 14:9       پاسخ دادن »
سلام خسته نباشید.چرا راجع به سوال 49 کم صحبت میشه؟این سوال هم اشتباهه بچه ها،جوابش گزینه 3 میشه،مدرسان متن انگلیسی سوال رو هم گذاشته بود،اونجا هم جواب 3 بود،سوال77 دانش هم اشتباهه،جوابش بلوغ میشه، ادمین جان خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید راجع به این سوالا تا تعداد زیادی اعتراض کنن.مرسی  
ترانه       در تاریخ 93/11/27       ساعت 21:34       پاسخ دادن »
سوال 49 هم 3 میشه فکر کنم! آقای جمشیدی هم توی سایتشون 3 زده! پس چرا سنجش گفته 2 درسته آخه؟!  
admin        در تاریخ 93/11/28        ساعت 11:28       
سلام. سوال 49 ( بر طبق کد دفترچه C ) من هم گزینه ی 3 رو صحیح می بینم! به احتمال زیاد اصلاح خواهد شد! نگران نباشید!
حامد مددی        در تاریخ 93/11/28        ساعت 11:59       
به نظر بنده سوال 49 همان گزینه 2 گزینه بهتری خواهد بود. زیرا قسمت دوم که خط کشیده شده روش جایگزینی ارائه نمیدهد بلکه دقیقاً تضعیف همان راهبرد خاص قسمت اول یعنی قرار دادن حداکثر قیمت روی محصول است. عجیبه که دوستان انقدر روی گزینه 3 اصرار دارند.
حامد مددی        در تاریخ 93/11/28        ساعت 12:2       
ضمناً روش جایگزین که در گزینه 3 به آن اشاره شده بعد از خط کشی دوم آماده نه در قسمت خط کشیده شده!!!
هادی        در تاریخ 93/11/28        ساعت 13:33       
منم فک میکنم 49 باید 3 باشه.شما هم به این سوال اعتراض کنین.ادمین جان شما هم خواهشا 49 رو اطلاع رسانی کنین تا بچه ها همه اعتراض کنن واسش.مرسی
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/28        ساعت 19:27       
سوال ٤٩ واضحه كه ٣ نميشه!،مدرسان سوال اصلي رو كه گذاشته دقت كنين،قسمت هايي كه زيرشون خط هست متفاوتند،قسمت دومي كه زيرش خط كشيده شده روش جايگزين براي قسمت اوله آيا؟!!،١٠٠٪ نه،گزينه ي ٢ خيلي نزديكتر هست به جواب
محمد        در تاریخ 93/11/28        ساعت 21:57       
به نظر منم گزینه 2 درسته اگر دقت کرده باشید در پاسخنامه مدرسان شریف هم ذکر شده که عبارت هایی که زیر آن ها خط کشیده شده با متن انگلیسی متفاوت است و موسسه مدرسان بر اساس متن انگلیسی سوال گزینه 3 را اعلام کرده نه بر اساس سوال کنکور امسال
       در تاریخ 93/11/28        ساعت 23:56       
اقا میلاد بافراست به نظرت سوال 54 داده دوم چه داده خاصی به ما میده که جواب میشه 2، به نظر من هر دو داده با هم نیز به ما اطلاع خاصی نمیده چون گفته در چاپ سوم کتاب اولش و ما در مورد چاپ اول کتاب اطلاع خاصی نداریم، گزینه 4 جوابه،البته این نظر منه،
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/29        ساعت 7:1       
در مورد سوال ٥٤،روي سوال براي ما عدد هاي مختلفي براي سال تولد يا وفات مي ده،با توجه به داده ي الف،دو سال ١٣٨٣ يا ١٣٧٢ مي تونه سال وفات اين نويسنده باشه(سال ١٣٩٤ طبيعتا نمي تونه باشه چون الان سال ٩٣ هستيم)،و بقيه جواب ها(١٣٥٠-١٣٦١)، هستند كه با توجه به وفات قبل انتشار اولين كتاب نمي توانند صحيح باشند،پس با داده ي اول به ٢ جواب مي رسيم كه كافي نيست،با داده ي دوم هم فقط مي دونيم در ٣٣ سالگي كتابش به چاپ سوم رسيده پس باز هم اين داده به تنهايي كافي نيست،اما اگر ٢ داده را با هم در نظر بگيريم اگر سال وفات ١٣٧٢ باشد يعني فرد در سال ١٣٢٧ متولد شده است و در سال ١٣٦٠(٣٣ سالگي نويسنده)كتاب اولش به چاب سوم رسيده است،كه با توجه به داده ي اول كتاب اول در سال ١٣٦٣ به چاپ رسيده است و طبيعتا در سال ١٣٦٠ نمي توانسته به چاپ سوم برسد،پس فقط جواب منحصر به فرد ١٣٨٣ مي تونه جواب باشه پس گزينه ي ٢ صحيحه
moh3nmobasher        در تاریخ 93/11/29        ساعت 8:18       
با اینکه خودم هم ۳ زدم باید بپذیریم که ۳ کاملا غلطه!!!! واقعیت اینه که ماها که ۳ زدیم دقت نکردیم که قسمت دوم کجای متنه و با توجه به نتیجه متن زدیم ۳! هرجور حساب کنیم قسمت دوم روش جایگزین راهبرد اول قطعا نیست! بلکه خطش بعدش این رو جایگزین رو میگه.سوال سنجش هم با اصل سوال تفاوت داره دیگه بجای اعتراض الکی باید بپذیریم بی دقتی کردیم!
سپیده        در تاریخ 93/11/29        ساعت 12:14       
اگه دقت کرده باشید در متن انگلیسی قسمت هایی که زیرش خط کشیده شده با اون قسمتی که در ازمون زیرش خط کشیده شده متفاوته و اگر سوال ازمون رو مبنا قرار بدهیم همون گزینه ۲ درسته
Maryam EMBA       در تاریخ 93/11/27       ساعت 16:30       پاسخ دادن »
سلام ادمين من از پاييز با اين سايتم شما خيلي برا ما زحمت ميكشي واقعا جالبه برام يه سريا گير دادن چرا تخمين ميكني..ما بچه هاي پژوهشيم و ادمين رو قبول داريم همه جا تخمين ميكنن و تخمين با خطاست..راستي ادمين يه سوال قبلا برا من تخمين كردين ٧٠-٨٠ ميخواستم بدترين حالتم در نظر بگيرم اينكه اگه مثلا اين نشد و قم نشد سمنان بهتره يا علوم تحقيقات؟  
admin        در تاریخ 93/11/28        ساعت 11:32       
سلام. شما لطف دارید. نه حقیقتا حرف بچه ها علت این تصمیم نیست و من خودم دوست ندارم این فاز تا تعطیلات نوروز ادامه پیدا کنه! چون جدای اون خاصیت کلی که داره ، آسیب ساز هم میشه! من دوت دارم این فازی که برای تخمین رتبه تداریک دیدیم، همین روزها بسته بشه و بعد در اردیبهشت ماه، یه فاز راهنمایی انتخاب رشته ( هم حضوری توسط استاد عرفانیان و آقای جمشیدی) و هم توسط بنده روی سایت و ایمیل صورت بگیره! لذا ناراحت نیستم و خودم هم دوست دارم پروفایل تخمین زودتر بسته بشه و پروفایلهای بعدی باز بشن! در خصوص شرایط شما هم چنانچه قم نشه، من علوم تحقیقات رو در اجرایی به عنوان انتخاب بعدی برتر می بینم!
sh       در تاریخ 93/11/27       ساعت 16:20       پاسخ دادن »
سلام میدونم که دیگه نمیخواین تخمین بزنین اما من واقعا احتیاج دارم میخوام بدونم با درصدای جیمت 47.5 و ریاضی 85 و زبان 20 میتونم به شبانه امیرکبیر یا روزانه علوم اقتصادی امیدوار باشم خواهش میکنم جواب بدین ممنون  
admin        در تاریخ 93/11/28        ساعت 11:38       
سلام. من بین 150 تا 200 حدس می زنم ( اینها دیگه عملا آخرین تخمین هاست دوست عزیز من) ، شبانه ی امیر کبیر رو نمیشه پیش بینی کرد که میشه یا نه ، روزانه ی علوم اقتصادی هم تقریبا همین وضعیت رو داره! اما برای شبانه ی علوم اقتصادی به نظرم بسیار بسیار محتمله!
poorya       در تاریخ 93/11/27       ساعت 15:56       پاسخ دادن »
سلام ادمین عزیز من اصلا تخمین ازتون نپرسیده بودم خواستم کلید سنجش بیاد بعد بگم. ممنونت میشم بگی . شرمنده جی مت 45 تئوری 54 دانش 16 فارسی 32 زبان 5  
admin        در تاریخ 93/11/28        ساعت 11:43       
سلام. بین 150 تا 200 پیش بینی می شه!
Maryam EMBA       در تاریخ 93/11/27       ساعت 15:30       پاسخ دادن »
سلام ادمين من از پاييز با اين سايتم شما خيلي برا ما زحمت ميكشي واقعا جالبه برام يه سريا گير دادن چرا تخمين ميكني..ما بچه هاي پژوهشيم و ادمين رو قبول داريم همه جا تخمين ميكنن و تخمين با خطاست..راستي ادمين يه سوال قبلا برا من تخمين كردين ٧٠-٨٠ ميخواستم بدترين حالتم در نظر بگيرم اينكه اگه مثلا اين نشد و قم نشد سمنان بهتره يا علوم تحقيقات؟  
فهیمه       در تاریخ 93/11/27       ساعت 14:32       پاسخ دادن »
این چه کلیدیه ؟؟؟!!!! تصحیحش چی میگه ؟؟؟ تمام 5 تا سوال تصحیحم غلط دراومد.یعنی چی؟؟ حالا برای سوالات 66 ،67،68 اعتراض کردم امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدوارم تجدید نظری بشه !!!   
داوطلب        در تاریخ 93/11/29        ساعت 2:46       
ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام فهیمه خانوم! امیـــــــــــــــــــــــــــــــدوار باشید مام امیــــــــــــــــــــــــــــدواریـــــــــــــــــم تصحیح رو درســـــــــــــــــــــــت کنن!!!
هادی       در تاریخ 93/11/27       ساعت 11:58       پاسخ دادن »
سلام ادمین جان.خسته نباشید.من با در صد های زبان:6جی مت59دانش 22تئوری60فارسی66رتبم چن میشه تقریبا؟خواهشا جواب بدین.مرسی  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 13:43       
سلام. بازه ی زمانی تخمین زدن تموم شده و من دیگه رسما تخمین نخواهم زد. بخصوص که امکان تغییر کلید وجود داره ! به عنوان آخرین تخمین ها تلقی کنید لطفا ... من برای شما با این درصدها زیر 70 تخمین می زنم برای شما... البته تخمینه و خطا داره قطعا... موفق باشید! سایر دوستان هم لطفا درخواست تخمین نفرمایید دیگه! پرونده بسته میشه تا اردیبهشت ماه...
roozbeh       در تاریخ 93/11/27       ساعت 11:32       پاسخ دادن »
سلام ادمین جان . قسمت پرسش و پاسخ سنجش اعتراض به کلید نداره . تو بخش سوالات عمومی باید مطرح کنیم اعتراضاتو ؟ . بعدشم تو درس دانش و مدیریت و جیمت درصد من ترکیده صحبت یکی دو تا سوال نیست اخه . اینا سوالای تابلورو هم کلید اشتباه گذاشتن . نمیدونم اخه کی این کلیدارو داده بیرون واقعا اخه چقدر ... ؟! اینم از سازمان سنجش کشور:))  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 13:35       
سلام. درخواستت رو تنظیم کن و توی کل بخش ها بفرست برای اطمینان.... همه ی اشکالاتی که به کلید وارد داری رو لیست کن و بفرست... نگران نباشید! بررسی می کنن! اصلا برای همین اسمش رو گذاشتن "کلید اولیه" !
ترانه        در تاریخ 93/11/27        ساعت 13:54       
توی تئوری هم غلط داشت مگه؟:(( میشه لطفا بگید کدوم سوال(سوالا:-D)؟
میلاد بافراست       در تاریخ 93/11/27       ساعت 10:57       پاسخ دادن »
سلام،منم اعتراضم رو برای سوالات 43-61-66-67-181 فرسادم،موضوع رو هم نداره مرتبط،پس به نظرم موضوع رو انتخاب نکنید و خالی بزارید بهتر باشه،من خالی گذاشتم موضوع رو و مشکلیم در ارسال ایجاد نکرد،انقدرم ماشاالله رسیدگی قوی هست که بعید نیست موضوعی رو انتخاب کنید و ببینن مرتبط نیست و اصلا بررسی نکنن،اینجوری راحت تره به هر حال برای دوستان!  
نيما        در تاریخ 93/11/27        ساعت 11:54       
آقاي بافراست سوال ١٨١ گزينه ٣ و ١ صحيحه استاد آغاسي هم تو سايتشون نوشتن. بعيد ميدونم حظفش كنن يا تغييري بدن كليد رو تو اين سوال. در مورد بقيه سوالات با شما هم عقيده ام. سوال ٦٨ هم حبوبات رو معتقدم بايد غلط بگيره
نوشین        در تاریخ 93/11/27        ساعت 12:40       
۶۱ ؟! کدوم گزینه درسته؟
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/27        ساعت 14:9       
منم منظورم درست بودن هر دو گزينه بوده به همينم اعتراض دادم،اصولا بايد هر دو رو درست بگيرن،حبوبات رو هم كه براي دوستان استدلال كردم تو اين تاپيك كه چرا درست هست،در مورد سوال ٦١ هم گزينه ي ١ مي گه دامنه ي مسائل مطروحه در موضوع جديد رو متن گفته،پس اگر من بپرسم فرضا x جز مباحث اين موضوع جديد هست يا نه شما با توجه به متن جواب بدين ديگه،درسته؟!،چون دامنه موضوع رو مي دونيم ديگه اگه ١ درست باشه،ولي نمي تونيم جواب بديم،مي تونيم؟،واسه همينم ١ درست نيست به نظرم
محدرضا        در تاریخ 93/11/27        ساعت 15:22       
سلام ٦٧ يعني خيرين مدرسه ساز مدرسه ساحتن حشو بوده؟
علي شيمبار       در تاریخ 93/11/27       ساعت 10:38       پاسخ دادن »
سلام ادمين عزيز مرسي بابت وقتي كه ميگذاريد اول ميخواستم يه خسته نباشيد بگم به شما ، استاد عرفانيان و دوست عزيزم ايمان جمشيدي و تشكر كنم كه به من كمك كردن كه تا آخرش بيام چون من شاغل بودم و وقت زيادي نداشتم من براي كنكور همون كاري كه آزمون هاي آزمايشي ميكردم و كردم اونجا معمولا حوالي 100 ميشدم ولي كنكور هميشه فرق ميكنه بخصوص كنكور امسال كه كلا معادلات منو بهم زد بخصوص زبان كه براي من به نوعي برگ برنده بود. در آخر ميخوام نظرتونو در مورد نتيجه احتمالي بدونم رياضي:60 - جي مت:48 - زبان:44 با تشكر  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 11:5       
سلام علی آقا... دیگه کم کم داریم میز تخمین رو جمع می کنیم می بریم بذاریم توی انبار... خیلی تخمین زدیم دیگه این چند روزه! من تقریبا حوالی 300 پیش بینی می کنم! خسته نباشید! بله کنکور همیشه داستانش فرق می کنه با آزمایشی ها ... مدیریت جلسه حرف اول رو میزنه برای داوطلب!
admin       در تاریخ 93/11/27       ساعت 10:17       پاسخ دادن »
با سلام و درود خدمت همه عزیزان جان. با توجه به احتمال بالای تغییر پذیری کلید از سوی سازمان سنجش، خواهشمند است به تناقضات موجود حساس نشده و درخواست تخمین رتبه ی مجدد ننمایید. فعلا زمان اون هستش که غلط ها و تناقضات کلید با واقعیت رو مشخص کرده و در قالب اعتراض برای سازمان بفرستید! برای ثبت درخواست روی لینک "ورود به سیستم پاسخگویی" کلیک کنید ( گوشه چپ و بالای سایت سنجش) و پس از عضویت درخواست خود را مطرح نمایید! همچنین لطفا درخواست تخمین رتبه روی سایت از بنده ننمایید ! ممنون!   
نوشین        در تاریخ 93/11/27        ساعت 10:41       
ادمین نوع مشکل رو چی انتخاب کنیم؟رفع نقص اطلاعات فردی و آزمونی؟
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 11:2       
سلام. من خودم وارد سامانه نشدم! ببینید نزدیک ترین موضوع رو انتخاب کنید دیگه! از این بهتر نداره یعنی!؟
محمد        در تاریخ 93/11/27        ساعت 16:6       
اگر برای سال 94 انتخاب کنید اعتراض به کلید اولیه داره توی موضوع ها
poorya       در تاریخ 93/11/27       ساعت 9:47       پاسخ دادن »
سلام ادمین جان امیدی به تصحیح کلید هست؟ اون از تصحیح جمله جیمت اینم دانش مسائل-77 : سود اورترین مرحله حیات محصول مگه بلوغ نمیشه؟ تو کلید زده رشد  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 10:5       
سلام. معمولا اگه غلط های فاحش داشته باشه کلید، چون علاوه بر خیل عظیم داوطلبا عده ای از صاحبنظران نیز اعتراض می کنن، احتمال خوبی برای تصحیح کلید وجود داره. بخصوص سازمان سنجش سال قبل در بحث تخلفات حوزه ها نقد پذیری خودش رو ثابت کرد! حتما اعتراض کنید ! به راهنمای بالای کلید مراجعه کنید برای آشنایی با نحوه ی ثبت نظر!
کیا       در تاریخ 93/11/27       ساعت 9:25       پاسخ دادن »
واقعا عجب درس جالبیه این جی مت! میشه معنی کلمه نسبیت رو توش فهمید! آدم واقعا نمیدونه چی درسته!! واقعا اون سوال ۴۳، مکفی!!!حبوبات!!! واقعا ارزش انقد حرص خوردن داره؟! من غلطام ۲ تا بود, با کلید جدید شد ۶ تا!!!! کاری از دستمون برمیاد؟ چجورری اعتراض کنیم که مؤثر باشه؟  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 10:8       
سلام. بالای کلید این عبارت نوشته شده : "به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1394 می رساند، کلید اولیه سوالات بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است. این کلید اولیه غیر قابل استناد است پس از دریافت نظرات داوطلبان و صاحب نظران کلید نهایی سوالات تهیه و بر اساس آن کارنامه داوطلبان استخراج خواهد شد. در صورت تمایل می توانيد حداکثر تا تاریخ 4/12/93 با مراجعه به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org از طریق سیستم ارسال و درخواست نسبت به تکمیل فرمی که برای دریافت این نظرات آماده گردیده است اقدام نمایید. لازم به ذکر است نظرات داوطلبان فقط از طریق اینترنت دریافت خواهد شد و به موارد ارسالی از طریق دیگر رسیدگی نخواهد شد." *** کلید نهایی می تونه بسیار متفاوت با این چیزی باشه که می بینید! به جای افسوس خوردن برای چیزی که خود سازمان اسمش رو "اولیه " گذاشته، سوالات غلط رو با ذکر علت و بیان خوش برای سازمان بفرستید و منتظر نتیجه باشید! همین!
مجید صحراکاری       در تاریخ 93/11/26       ساعت 23:29       پاسخ دادن »
سلام پاسخنامه امروز سازمان سنجش یه جورایی شوکه کرد مارو... بچه ها لطفا درصدای جدیدتونو با توجه به پاسخنامه سنجش بذارید تا بتونیم به بنچمارک انجام بدیم من زبان 31 جیمت 38 دانش 33 تیوری 44 فارسی 58 میانگین 40.32 ادمین محترم لطفا با توجه به این پاسخنامه جدید و نزول درصدها یه پیش بینی راجع به درصدهای من بفرمایید باتشکر  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 9:49       
سلام دوست عزیز ! اجازه بدید دیگه این داستان تخمین رو کم کم جمع وجورش کنیم این طرف سال... اولا که تغییرات حاصله بر اثر انتشار کلید اولیه سنجش اونقدرها فاحش نیست که من بخوام تخمین ها رو خیل دستکاری کنیم؛ لذا خودتون یه شیفت ساده بدید تمومه! ثانیا ما قراره اردیبهشت ماه و موازی با انتشار کارنامه ها، بحث تخمین محل قبولی رو هم داشته باشیم . ثالثا اومدیم و سنجش اعتراضات رو پذیرفت و کلید اصلاح شد. اینطوری باشه که من باید تا آخر عمرم هر روز در حال تخمین زدن باشم! نه اینطوری صحیح نیست! تخمین به حد کافی زده شد. اجازه بدید کم کم دیگه از این فضا خارج بشیم !
محمد       در تاریخ 93/11/26       ساعت 23:17       پاسخ دادن »
چرا کلید سنجش این جوریه !!!؟واقعا خیرین مدرسه ساز غلطه. بد بخت شدم رفت .بچه ها خواهشا نظرتونو در مورد کلید سازمان سنجش بدین ،بخصوص گرایش اجرایی  
shiva        در تاریخ 93/11/27        ساعت 11:37       
از اونجایی که خیر کلمه عربیه منطقاً خیرین مدرسه ساز ترکیب درستیه!!!!
GMAT       در تاریخ 93/11/26       ساعت 22:14       پاسخ دادن »
ادمین جان سلام.پاسخ کلیدی سنجش هم اومد به استناد کتاب استاد عرفانیان سوال 67 باید گزینه 3 باشد(مکفی:خوش گذران) و سوال 68 هم باید گزینه 1 باشد(حبوبات جمع الجمع است) اما سنجش گزینه دیگری را صحیح اعلام کرده  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 9:52       
سلام دوست عزیز من. بالای دوبار با فونت درشت نوشته "کلید اولیه" ! این یعنی اینکه خود سازمان هم می دونه عمق فاجعه ممکنه تا چه حد زیاد باشه ، لذا خودشون رو معصوم و عاری از خطا نمی بینند و فرصت اعتراض گذاشتن تا نواقص رو جمع آوری کنن! شما همگی از کانال مشخص شده اعتراض کنید و امید داشته باشید که تعدادی از اشتباهات فاحش تصحیح بشه. سوال 67 رو به نظرم باید مکفی رو به عنوان غلط کنن. اما در خصوص 68 من به گزینه 4 راغب ترم و حبوبات رو غلط مصطلح می بینم!
محسن       در تاریخ 93/11/26       ساعت 22:8       پاسخ دادن »
این چه کلیدیه ادمین! سوال ۴۳ رو که جزو بدیهیاته که غلطه!!! اصلا متن هیچجوره به داروهای تجویزی و غیرتجویزی ربط نداره نمیدونم اینو کجای دلم بذارم! ازون طرف من میخوام بدونم مکفی غلط نیست؟! این دیگه جزو تابلو ترین غلطهای نگارشی بود توی همه کتابها فکرکنم خیلی از بچه ها اینو ندید زدن!!! سوال یک تصحیح هم که کلا تعطیله! فکر کنم هیچکس نمی نویسه فضای باز سیاسی در راس فعالیت... بلکه مینویسن گشایش فضای سیاسی در راس... نه؟! ریاضی هم که ۱۷۳ که هیچ تابلوه غلطه اما چرا برای سوال ۱۸۱ گزینه یک و سه رو با هم جواب نذاشتن؟! استاد آقاسی هم گفتن اینا دقیقا یکیه هنوز نفهمیدم چه فرقی دارن با هم!!! با این وضع من جیمت ۸۰ اینا ریاضی هم ۸۷ .زبانم که بین ۳۰ تا ۴۵. فکرکنم اونقدرام که گفتی خوب نشم دیگه... با اعتراض درست نمیشه نه؟!  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 9:56       
سلام محسن جان. تقریبا با تمام حرفات موافقم... توصیه ام به تمام بچه ها اینه که اعتراض کنید به این کلید ها و مشخصا سوالات مد نظرتون رو اعلام کنید و کلی حرف نزنید! طریقه اعتراض رو هم بالای کلید توضیح دادن براتون! بسیار هم امیدوار باشید که اگر اعتراض گسترده باشه، نتیجه بخش خواهد بود! موفق باشید!
ترانه       در تاریخ 93/11/26       ساعت 21:31       پاسخ دادن »
سلام این کلید سازمان سنجش چقدر جالبه! کلا منابعش فرق میکنه مثل اینکه! به خصوص توی تصحیح جملات جی مت!!!  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 9:57       
!!!؟؟؟
نیما       در تاریخ 93/11/26       ساعت 21:30       پاسخ دادن »
جناب آقای عرفانیان اینقدر سرشون شلوغ هست یه سر به سایت خودشون نمی زنن؟ میشه به ما توضیح بدن حبوبات رو که تو کتابشون غلط نوشتن ولی تو کلید غلط نگرفته؟؟!!! صحبت از احترام میشه ولی یه بار نمیان جواب بدن به ما!   
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 9:58       
خونسرد باش نیما جان ... روی کلید اولیه خیلی حساس نباشید و احتمال تغییرش کم نیست! استاد هم قطعا در ادامه روی سایت حاضر خواهند شد! نگران نباشید!
نیما       در تاریخ 93/11/26       ساعت 21:20       پاسخ دادن »
کلید سنجش دیدم تصحیح جمله شو! واقعا نمی دونم چی بگم... خیرین مدرسه ساز و حبوبات... 2 تا سوال کم نیست واقعا  
کیا       در تاریخ 93/11/26       ساعت 20:56       پاسخ دادن »
من واقعا در مورد کلیدای جی مت سنجش حرفی ندارم! :|  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 9:59       
از کانال مربوطه که بالای کلید اشاره شده اعتراض کنید!
سینا       در تاریخ 93/11/26       ساعت 20:50       پاسخ دادن »
سلام، بی زحمت اگه میشه یه تخمین واسه من بزنین، جیمت 58، ریاضی 87، زبان 20 مرسی  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 10:1       
سلام... حوالی 120 تا 130!
شبنم       در تاریخ 93/11/26       ساعت 17:21       پاسخ دادن »
ببخشید من منظورم کل دانشگاههای شهر تهران هست! یعنی با رتبه بالای 40 مثلا دانشگاه خوارزمی یا علامه طباطبائی کسی قبول نمیشه؟  
admin        در تاریخ 93/11/27        ساعت 10:2       
سلام. جواب من در خصوص خود دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بود... سایر دانشگاه های پایتخت، رنج رتبه ای خاص خودشون رو دارند!
sahar       در تاریخ 93/11/26       ساعت 10:35       پاسخ دادن »
سلام میشه بگین با درصدای جیمت 61 ریاضی 83 و زبان 45 رتبم حدودا چند میشه و اینکه در بهترین حالت کجا قبول میشم؟  
admin        در تاریخ 93/11/26        ساعت 15:44       
سلام. به نظرم حوالی 100 ( کمی زیر صد تا کمی بالای صد) بیارید! در مورد محل قبولی فعلا بحثی نمیشه کرد و باید ظرفیت ها بیاد! بهترین حالت برای شما به نظر من شبانه ی دانشگاه تهران و روزانه ی امیر کبیره!
sahar        در تاریخ 93/11/26        ساعت 17:4       
خیلی ممنون
شبنم       در تاریخ 93/11/26       ساعت 9:46       پاسخ دادن »
سلام من میخواستم بدونم آخرین رتبه قبولی مدیریت اجرایی دانشگاههای شهر تهران(روزانه و شبانه) حدودا چند بوده؟ ممنون  
admin        در تاریخ 93/11/26        ساعت 15:50       
سلام. تقریبا میشه گفت روزانه زیر 20 و شبانه زیر 40 لازمه برای دانشگاه تهران! باز باید ظرفیت ها بیاد تا بشه دقیق تر حرف زد!
اجرایی       در تاریخ 93/11/26       ساعت 6:50       پاسخ دادن »
با سلام خدمت ادمین محترم علی رغم میل باطنی اومدم ازتون ی مشورتی در مورد رتبه حدودی بخام!! ممنون میشم بفرمایین :) تئوری ۷۰ ، دانش ۲۴، زبان ۴۵، فارسی ۶۵، جیمت ۴۵ با تشکر  
admin        در تاریخ 93/11/26        ساعت 15:57       
سلام بر شما... منم علی رغم میل باطنی ام تخمین می زنم برای شما :/ من رتبه ی شما رو بدبینانه زیر 30 و خوشبینانه زیر 15 تخمین می زنم! موفق باشید!
صادق        در تاریخ 93/11/25       ساعت 21:58       پاسخ دادن »
سلام خسته نباشيد بى زحمت يه تخمين تقريبي هم با اين درصدا به من ميگيد: زبان ٢٥ جى مت ٤٥ دانش ٤٥ تئورى ٥٣ ادبيات ٥٥   
admin        در تاریخ 93/11/26        ساعت 15:14       
سلام. به امید خدا زیر 50 بیاری صادق جان! موفق باشی!
شیوا       در تاریخ 93/11/25       ساعت 16:32       پاسخ دادن »
سلام ادمین محترم قصد مزاحمت نداشتم ولی دارم میمیرم از کنجکاوی! میشه بفرمایین من با این درصدا رتبه ام حدودی چند میشه: جیمت 54 ریاضی 75 و زبان 45 سپاس  
admin        در تاریخ 93/11/26        ساعت 15:20       
سلام. من حدسم بین 150 تا 200 هست البته نزدیک تر به ابتدای بازه! ولی باز تخمینه و تا واقعیت فاصله داره. یه کمپین مبارزه با تخمین رتبه داره راه میفته که اگرچه آتیشش خیلی تنده، ولی خب خیلی هم بیراه نمیگه! امیدوارم این تخمین ها فقط یه معیار کلی به دست بچه ها بده، امید کسی نا امید نشه، به کسی امید بیهوده تزریق نشه و چنانچه کسی لب مرز هست و در تردید ماندن یا شروع دوباره قرار داره، حتما بطور مجزا برام بنویسه که راهنمایی اش کنم و زمان کسی تا اردیبهشت ماه پرت نشه خدای نکرده! به هر حال بچه های این سایت ، ولی نعمت ما محسوب میشن و ارزش دارن در نظر ما! موفق باشید!
so       در تاریخ 93/11/25       ساعت 14:57       پاسخ دادن »
سلام بر ادپین عزیز. آقا من ریاضی 72 . جی مت 50 و زبان رو بین 50 تا 55( بعضی از گزینه های زبان یادم نیومد که چی زدم ) چه رتبه ای تخمین میزنید ، خیلی ممنون   
admin        در تاریخ 93/11/26        ساعت 15:29       
سلام. چه شباهتی... فردی با عینا همین درصدها و معدل نسبتا خوب رتبه ی 52 رو کسب کرده سال گذشته. اما خب مقایسه ی نظیر به نظیر این دو کنکور علی رغم شباهت ها، کار درستی نیست. ریاضی به شدت ساده و زبان تا حدودی سخت شده از 93 به 94! جیمت رو هم تقریبا میشه در یک سطح در نظر گرفت ، اما باز به نظر من تا حدی کاهش سطح داشتیم حتی در جیمت! من برای شما زیر 150 حدس می زنم! موفق باشید!
پژمان       در تاریخ 93/11/25       ساعت 11:38       پاسخ دادن »
منم مثل آقای بافراست شریف می خوام ادمین جان چی کار کنم؟نمی دونم چرا حل مساله و کفایتش به نظرم سخت تر از پارسال اومد! اگه کنکور صنایع/سیستم آسونتره سال دیگه برم صنایع!! ادمین جان دانشگاه تهرانم زیاد میگن جالب نیست تو MBA یعنی واسه پذیرش PhD بعدش نگرانی داره.نظر شما چیه؟   
admin        در تاریخ 93/11/25        ساعت 14:1       
سلام. دانشگاه تهران اگرچه در ام بی ای ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شده و میشه، برند کلی دانشگاه و نام و آوازه ی اون در علم مدیریت به کمک میاد و قضیه به خیر و خوشی تموم میشه. نام دانشگاه تهران کم نامی نیست پژمان جان! مشکل خاصی در پذیرش ایجاد نمیکنه! روی زبان و ارتقاء رزومه کار کنید به جای نگرانی در مورد این مقوله!
پژمان        در تاریخ 93/11/26        ساعت 8:7       
میشه لطفا بفرمایید رزومه رو چطور میشه ارتقا داد؟
mba94       در تاریخ 93/11/25       ساعت 11:0       پاسخ دادن »
سلام .نرم افزار تخمین رتبه کی تخمینشو اعلام میکنه؟  
admin        در تاریخ 93/11/25        ساعت 13:51       
سلام. این نرم افزار چی هست دقیقا؟ راجع بهش یکم بیشتر توضیح می دید؟
mba94        در تاریخ 93/11/26        ساعت 12:57       
تو صفحه اول سایت.فقط پیش ثبت نامه؟احساس کردم قبلأ گفتن برای تخمین رتبست!
alireza       در تاریخ 93/11/25       ساعت 10:58       پاسخ دادن »
سلام خسته نباشید با ریاضی 83 و جیمت 70 و زبان 30 رتبم چند میشه تقریبا؟  
admin        در تاریخ 93/11/25        ساعت 13:54       
سلام. بین 70 تا 100 حدس می زنم!
سحر       در تاریخ 93/11/25       ساعت 7:58       پاسخ دادن »
سلام لعنت به اين آزمون و اينقدر استرس كه دارم من، أدمين عزيز با درصد رياضي ٦٥ جي مت ٥٢ زبان ٢ يك تخمين از رتبم ميگي؟ جايي اميد هست قبول شم؟  
admin        در تاریخ 93/11/25        ساعت 13:56       
سلام. بالای 300 حدس می زنم! امیدو که همیشه هست ! مثلا برای شبانه خوارزمی و الزهرا هم حتی شانس هست! برای این حرفها خیلی زوده!
حامد مددی       در تاریخ 93/11/24       ساعت 23:45       پاسخ دادن »
ادمین عزیز بی زحمت اگر امکانش هست جواب ایمیل بنده رو واسم بفرستید.  
admin        در تاریخ 93/11/25        ساعت 13:58       
سلام حامد جان. من متاسفانه متوجه نمیشم که کدوم ایمیل منظورت هست! احتمالا یا من اشتباها پاکش کردم و یا اصلا ایمیلی به من نرسیده و یا اینکه موضوع رو فراموش کردم به کل... ممنون میشم با یه ایمیل جدید مجددا یادآوری کنی که موضوع مد نظرت چی بوده! شرمنده!
فاطمه       در تاریخ 93/11/24       ساعت 20:31       پاسخ دادن »
با ریاضی 70 ،جیمت 62،زبان 25 تقرییا رتبم چند میشه؟روزانه الزهرا میشه قبول شد؟  
Admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 23:7       
سلام. حوالی 200 تا 250. بله برای روزانه الزهرا شانس دارید!
سعید       در تاریخ 93/11/24       ساعت 12:2       پاسخ دادن »
سلام ادمین جان، مرسی از پاسخ هایی که بهم دادی. راستش چهار دانشگاه آزاد تبریز، مرند، بناب و ممقان که نزدیک به شهرمون هستند ارائه دهنده مدیریت اجرایی اند. و خیلی راحت و البته با توکل به خدا می تونم ازشون قبول بشم. اما سوالم اینه که با درصدهای من که در کامنت قبلی گذاشتم، مجازی تهران می تونم قبول بشم؟؟ نبی اکرم رو زیاد تعریف نمی کنن!!! ولی مجازی رو نمی دونم چطوره!! تو رو خدا راهنماییم کن، گیج موندم، به نظرت چیکار کنم؟؟؟ با این درصدهایی که زدم، بیخیال سراسری بشم و برم آزاد بخونم؟؟؟ با تشکر  
admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 13:40       
سلام. مجازی تهران رو توصیه نمی کنم با توجه به جمیع شرایط شما... به نظر اجرایی آزاد حوالی خودتون بخونید و زیر بار مجازی تهران نرید حتی المقدور... این پیشنهاد منه ! امکان قبولی در مجازی رو دارید، اما من توصیه نمی کنم! مدیریت اجرایی و ام بی ای رشته هایی هستند که تعامل اساتید و دانشجویان الزامیه در کورس های مختلف! بخصوص که زیر ساخت لازم برای ارائه سیستم آموزش از راه دور هنوز بطور کامل و شایسته فراهم نشده! موفق باشید!
sofia       در تاریخ 93/11/24       ساعت 11:13       پاسخ دادن »
سلام ادمین عزیز با درصدای زبان0ودانش 24.66,تیوری 27.82,جی مت 24.3, ادبیات 20... چه رتبه ای محتمل هست و واسه مجازی و پیام نور تهران یا کرج امیدی هست؟   
admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 13:35       
سلام. حوالی 400 و به بالا ! برای مجازی شانس هست. اما پیام نور تهران و حومه رو مطمئن نیستم! موفق باشید!
sofia        در تاریخ 93/11/24        ساعت 14:17       
ممنون ادمین جان فقط اینو هم میتونید بگید دیگه کجاها امکان قبولی هست واسم؟ برای مدیریت شهری چطور؟ شرمنده با سوالای زیادمون وقتتون و میگیریم ما داوطلبا
Admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 23:9       
سلام مجدد. خواهش می کنم. متاسفانه اجرایی ظرفیتاش پایینه و با این رتبه جای خاصی نمی تونید قبول بشید. در خصوص شهری هم یکم وضعیت بهتره و ممکنه شانس بالاتری داشته باشید!
نگار       در تاریخ 93/11/24       ساعت 9:37       پاسخ دادن »
سلام Gmat 40, ریاضی 40، زبان 40. میشه به شیراز امیدوار بود؟   
admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 13:29       
سلام. تا جایی که من یادمه شیراز فقط روزانه داشت و شبانه نمی گرفت ؛ البته اگه ذهنم درست یاری کنه! با این درصدها من بالای 400 پیش بینی می کنم و بعیده روزانه ی شیراز رو بیارید... مگر اینکه شبانه اضافه کنه که اون بحثش جداس... موفق باشید!
roozbeh       در تاریخ 93/11/24       ساعت 9:32       پاسخ دادن »
58 hamun 1 doroste :D . Dadeye dovomesh vase kole rouse . Man fekr kardam vase 4rouse eybaba che soale sadeyi parid  
نینا        در تاریخ 93/11/24       ساعت 9:28       پاسخ دادن »
ریز درصدها : جی مت : 60، ریاضی : 60، زبان : 36 می دونید من کلا اینجوری در نظر گرفتم که اگه با احتساب ضرایب آزمون 240 تا سوال داشته، من 120 از 240 میگیرم.   
admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 13:28       
سلام. ریز درصدها لازمه برای کار تخمین! حوالی 300 تا 350 پیش بینی می کنم!
       در تاریخ 93/11/24        ساعت 14:34       
ادمین عزیز ، این تخمینتون چه جوریاست الان ؟؟!؟!! ایشون با این درصدها حوالی 300 تا 350 اونوقت من با ریاضی 63 ، جیمت 47 ، زبان 20 حدود 270 ، 280 ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! میشه یه کم توضیح بدین !!!!!!!
Admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 23:22       
سلام. تخمین شما مال روزهای اوله که من فقط خوشبینانه رو می گفتم. اما هر چی به جلوتر اومدیم ، داده هام تکمیل تر شد و تخمین ها دقیق تر ! واقعیت اینه که هنوز هم در شبیه سازی وضعیت درصدهای زبان بجه های ام بی ای به نتیجه ی قطعی نرسیدم... درصدهای ایشون و شما در یک رنج تقریبی قرار خواهند گرفت که خوشبینانه اش میشه چیزی که به شما گفتم و بد بینانه اش میشه نرخ تخمینی این دوستمون... در ضمن تخمین دستی این خطاها رو هم داره. با نرم افزار تخمین نمی زنم که همه چیز یکدست باشه. گاهی طبیعتا این اختلافها پیش میاد که اجتناب ناپذیره. اما تعدادشون کمه و در ضمن اختلافات هم فاحش نیست معمولا ... بازم ممنون که تذکر می دید!
       در تاریخ 93/11/24        ساعت 23:40       
خواهش میکنم!!! حالا یه سوال مهم : در حالت خوشبینانه و بدبینانه امیدی به روزانه های شهر تهران هست ؟؟ شبانه هاش چطور ؟؟؟
roozbeh       در تاریخ 93/11/24       ساعت 8:43       پاسخ دادن »
BA soale avale darke matlab ke modaresan gozine 1ro sahih Elam karde moshkel daram be nadaram gozineye nokate mosbat va manfi .. ( gozineye 3 ) kamel tar bud Un soale tashihe jomle hoboobat ham bayad ghalat bashe man daghighan AZ ketabe Aghaye erfanian yadam bud bala shoma migin ke Tu ketabe sedaghatam neveshte.hala vaghti Tu 2ta manabe aslimun gofte ghalate ma bayad beshinim sare jalase Tahlil konim ?!!! Che harfie! . Jalebe vasam soale 58 kefaiat Dade Kasi nagoft gozine modaresan ghalate . 100% kelidesh ghalate javab gozine 3 mishe . Deghat konin soal AZ ma m VA n ro nakhaste . m_n ro khaste ke BA har dots Dade be javab miresim.dar morede teoriam BA inke Ostad perech baram kheili ghabele ehterame vali be nazaramm kelidaye modaresan sahih tare  
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/24        ساعت 22:17       
سلام،در مورد سوال ٦١ باهاتون موافقم،چون دامنه ي مسائل مطرح اصلا در متن نيامده و مثلا اگه من بپرسم توليد ناخالص داخلي جز اقتصاد خرد هست يا كلان قطعا با توجه به متن نمي شه به اين سوال جواب داد،پس دامنه ي مسائل مطرح شده در متن نيامده،به نظر منم گزينه ي ٣ صحيح تر هست در مورد سوال ٦٨ باهاتون مخالفم،ما سوال جيمت مي زنيم بايد تحليل كنيم،اصلا جيمت جز دروس هست كه قدرت تحليل ما سنجيده شه،بعد ما تحليل نكنيم؟!،در مورد اشاره به كتاب استاد عرفانيان و صداقت هم باهاتون توافق نظر ندارم،به هر حال اين مسائل مباحث ادبياتي هستن و اين دو كتاب مرجعي براي اين موارد نيستن،من هنوزم مي گم كه اگر چيزي اشتباه باشه بايد درستشم گفته بشه،صرف اين كه بگيم غلط هست معني خاصي نداره در مورد سوال ٥٨ هم باهاتون مخالفم،داده ي الف كافي هست ولي داده ي دوم كافي نيست،از داده ي دوم داريم m+n=22 كه طبيعتا نمي شه ازش m-n رو بدست بياريم
نگین        در تاریخ 93/11/24        ساعت 23:10       
به نظر من سوال 61 گزینه 3 نمیتونه جواب باشه چون متن راه حل "مشخص" برای حل مساله ارائه نداده.
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/24        ساعت 23:39       
اگر دقت كنيد تحليل منطق رياضي راه حلي مشخص هست كه عنوان گرديده است،يعني راه حل رو خود متن ارائه نداده بلكه صرفا عنوان كرده كه چنين راه حلي وجود دارد،كه خب چيزي هست كه گزينه ي ٣ گفته،ولي بازم اشاره مي كنم حداقل گزينه ي ١ نمي تونه جواب باشه،چون دامنه ي مسائل مطروحه در اين مبحث رو اشاره نكرده،يه سوال هم مطرح كردم كه جوابش رو بر اساس متن نمي شه داد،پس نمي شه گفت دامنه ي اين مبحث مطرح شده در متن.
       در تاریخ 93/11/27        ساعت 1:11       
من دوباره متنو خوندم. "روش تحلیل ریاضی توانسته است... . هرچند..." این نوع نگارش نشون میده که این راه حل امکان خطا داره و در شرایط خاص جواب می ده، پس راه حل "مشخص" نیست. گزینه ی یک سه قسمت داره که قسمت اولش مشخصه که پاراگراف اول، قسمت دوم در پاراگراف دوم تا انتهای چهارم توضیح داده شده، قسمت سوم را هم در پاراگراف پنجم میشه پیدا کرد.
سعيد       در تاریخ 93/11/24       ساعت 8:10       پاسخ دادن »
سلام أدمين ب كدوم دانشگاه هاي شهر تهران اميدوار باشم؟ كجا ها احتمال داره قبول شم؟؟ يه بررسي كن درصد احتمالي قبولي من تو دانشگاه هاي شهر تهران رو رياضي ٧٠ جي مت ٥٥ زبان ٥   
admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 13:26       
سلام سعید جان. من الان فقط رنج رتبه تخمین می زنم و بس. حالا یه حدود محل قبولی هم میدم . اما این کاری که شما عنوان کردی ، شرح فعالیت ما در زمان اعلام ظرفیت ها در اریبهشت ماهه! الان برای این موضوع زمان مناسبی نیست... الان تخمین رتبه زدم برات یا نه هنوز؟
روزبه       در تاریخ 93/11/23       ساعت 22:48       پاسخ دادن »
سلام یه تخمین بزنین ممنون میشم Teori : 66 - danesh :50 gmat :58 . Adabiat : 33 - Zaban : 21  
Admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 1:22       
سلام روزبه جان. زیر 30 تخمین می زنم برای شما ...
پژمان       در تاریخ 93/11/23       ساعت 22:27       پاسخ دادن »
سلام دوستان 1.می خواستم از آقای بافراست و آقا سعید و دوستانی که GMATو زبان بالای 70 زدن نحوه درس خوندن و منابعشون رو سوال کنم 2.از admin محترم ترتیب پر شدن گرایشها رو بپرسم پیشاپیش ممنونم  
Admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 1:27       
سلام. میلاد و سعید عزیز حتما بخش اول رو توصیح میدن. در خصوص گرایشها باید بگم که ترتیب پر شدن ارتباط مستقیم با سلیقه و ذائقه ی داوطلبان هر سال داره در مجموع و قاعده و قانون کلی نداره. اما اقبال عمومی به گرایش های بازاریابی و مالی بیشتره ... بعد مثلا استراتژی جای میگیره و بعدش ، MIS و منابع انسانی قرار می گیرن و در نهایت مدیریت عملیات مثلا ...
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/24        ساعت 8:9       
سلام،سوالتون خيلي كلي و اينجام نمي شه جواب داد كه چي خوندم و چه جوري،خيلي طولاني مي شه،از يه طرفم من GMAT احتمالا بالاي ٧٠ ام،زبان شاملم نيس:دي،شما رايانامه اتون رو بزاريد من سعي مي كنم چند روز آينده مفصلا براتون بفرستم جواب سوالتون رو
سعید        در تاریخ 93/11/24        ساعت 9:28       
سلام. والا من جیمتو بالا نزدم ولی منابعم کتاب آقای صداقت و 2000 تست آقای عرفانیان بود. زبان هم 170 نکته بارونز برای گرامر و لغات 504، essential، یک سوم اول کتاب 1100 و کتاب های 50 آزمون گرامر و 70 آزمون واژگان انتشارات رهنما.
نگین        در تاریخ 93/11/24        ساعت 22:3       
سلام ببخشید که من همینجوری پریدم وسط بحثتون ولی فکر کردم شاید بتونم کمک کوچکی کرده باشم. به نظر من خیلی این جوی که بعضیا به جی مت میدن رو نباید جدی گرفت، چون جی مت یه اصولی داره که با خوندن درسنامه های کتاب آقای عرفانیان کاملا دستتون میاد. من کلا خیلی توی جو کنکور نبودم و فقط کتاب آقای عرفانیان رو به پیشنهاد یکی از دوستان گرفتم و توی دوهفته حدود 400 صفحه از 600 صفحه شو خوندم حتی تست های ته کتابو هم وقت نکردم بزنم ولی سر جلسه کنکور به راحتی 35 تا سوال جی متو جواب دادم که سه تا از سوالایی که جواب ندادم تصحیح جملات بود.( البته دو یا سه تا از پاسخ هام غلط بوده). در نهایت بازهم پیشنهاد میکنم کتاب مهندس عرفانیان رو خط به خط بخونید و "بفهمید" چون یکی از مزیت های جی مت اینه که حفظی نیست ( به غیر از قسمت تصحیح جملات که اونم با تست زیاد روش مسلط میشید).
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/24        ساعت 23:5       
سلام نگين خانوم،من نظرم با شما تفاوت داره يه كم،به نظر من جيمت قبل از هر چيزي به استعداد دروني فرد بستگي داره،در وهله ي دومه كه بايد يه سري اصول خوانده شوند و از همه ي اين اصول مهم تر حل سوالات زياد و زياد هست،مثال شما به نظر من استثناست،شايد استعداد دروني شما زياد بوده يا چون زياد جدي نبوده براتون كنكور با خيال راحت زدين و براي رياضي وقت نزاشتين،ولي به طور مثال طي ٢ هفته نمي شه بدون حل سوال انقدر تسلط پيدا كرد كه سوالات كفايت داده ارو بدون نگاه مكرر به توضيحش جواب داد كه همين ضريب خطارو بالا مي بره،در كل جمع بندي حرفم اينه كه موفقيت در جيمت اول به استعداد فرد،و بعد به حل سوالات زياد وابسته هست
پژمان        در تاریخ 93/11/25        ساعت 11:12       
Pejmaan_tehran@yahoo.com
پژمان        در تاریخ 93/11/25        ساعت 11:17       
سعید خان من اون کتابارو نتونستم پیدا کنم شما از کجا خریدی؟
نگین        در تاریخ 93/11/25        ساعت 13:3       
سلام. حق با شماست، این که من استرس نداشتم می تونه یه عامل باشه. اما من از قبل با خودم شرط کردم که 10:20 جی متو تموم کنم و همین طور هم شد. البته من چاشنی شانس رو هم بی تاثیر نمیدونم، دو روز قبل از کنکور سوالای جی مت کنکور پارسالو جواب دادم که درصدش به پنجاه هم نرسید و بیشترش هم به خاطر نمره منفی بود. با همه ی این تفاسیر من هنوزم فکر می کنم یه دانش آموز دوم دبیرستانی که هوش متوسط خوب داشته باشه با من که ترم آخر مهندسی کامپیوترم تو مبحث جی مت میتونه رقابت کنه. مسلما سخت ترین قسمت جی مت کفایت داده است( برای عموم، برای من تصحیح جملات کابوسه) که بسته به پیش زمینه افراد توی حل مساله، با تمرین و تست میشه روش یه تسلط نسبی پیدا کرد. در ضمن تصور من اینه که کسی که به طور جدی تصمیم میگیره MBA کنکور بده حتما در خودش توانایی و هوش اولیه برای این کنکورو دیده. خیلی حرف زدم! ببخشید :)
سعید        در تاریخ 93/11/25        ساعت 16:49       
کتابای زبانو از میدون انقلاب انتشارات رهنما. البته زیاد مهم نیست که دقیقن همین کتابارو بخونی چون این کتابا خودشون تستای واقعی تافلن. اگه یه منبع اصلی تافل بتونی پیدا کنی خیلی بهتره. برای لغت هم نیاز نیست کتاب بخری، برو توی سایت memrise.com همش اونجا هست. 170 نکته رو هم بگردی میتونی pdf اشو پیدا کنی، کتابشم توی انقلاب انتشارات مینیاتور هست.
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/25        ساعت 20:33       
اين قسمت حرفاتون را موافقم باهاتون:) پژمان جان حتما سعي مي كنم تو همين چند روز بفرستم برات چيزايي كه مدنظرمه،در ضمن به ادمين هم ايميل بزنيد قطعا بهتر از من مي تونن راهنمايي كنن در مورد كتابام ٥٠ آزمون و ٧٠ آزمون يه چيزي مثل غير ممكن پيدا كردنشون!
سعید       در تاریخ 93/11/23       ساعت 22:9       پاسخ دادن »
سلام ادمین عزیز، من به دلیل اینکه کارمند و ساکن شهر تبریز هستم و به خاطر اینکه در این شهر و یا شهرهای نزدیک، مدیریت اجرایی وجود نداره، به همین خاطر زیاد کنکور سراسری رو جدی نگرفتم. به نظرت با شرایط من، آیا دانشگاه دولتی،پیام نور، غیر انتفاعی یا مجازی وجود داره که مناسب من باشه؟؟؟ البته درصدهای تقریبی من: زبان 0 ، جی مت 44 ، دانش مسائل 24 ، تئوری مدیریت 18 و زبان فارسی 13 است. معدلم 16/51 هستش. با تشکر از راهنماییتان   
Admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 1:34       
سلام. والا به لحاظ مسافتی در شمال ساری و بابل رو داریم و از این طرف هم تهران و کرج رو که نزدیک ترین ها به شما محسوب میشن. از وضعیت دانشگاه های آزاد حوالی شمال غربی کشور هم بی اطلاعم. اما وضعیت ام بی ای در حوالی شما بسیار خوبه. تبریز و اردبیل رو داریم ( روزانه و شبانه) ، غیر انتفاعی نبی اکرم تبریز هم هست ! از همون تبریز هم میشه مجازی تهران رو مثلا زد! اما مشکل اینترنت قطعا اذیت میکنه شما رو و ضمنا در ایام امتحانات باید قطعا حضور داشته باشید در تهران... من با توجه به وضعیت این کنکور که خیلی هم جالب نزدید، توصیه می کنم تحقیقات برای ام بی ای رو آغاز کنید و به کنکور مجدد فکر کنید. تمرکز دانشگاه های دارای این رشته در اطراف شما بیشتره...
میترا       در تاریخ 93/11/23       ساعت 19:49       پاسخ دادن »
ادمین لطفا جوابمو بده من جیمت 34 و زبان ام بی ای 5 زدم. باقیشم سفید میتونم به مجازی امیدوار باشم و رتبه مو میشه بگی؟ مرسی  
Admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 1:41       
سلام . رتبه تون بالای 1500 میشه و متاسفانه برای مجازی ها شانسی نیست. اما برای پردیس بین الملل شانس هست!
نینا        در تاریخ 93/11/23       ساعت 16:0       پاسخ دادن »
سلام با میانگین وزنی 50% حدود رتبه چقدر میشه معمولا؟ MBA  
Admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 1:43       
سلام. "معمولا" نمیشه گفت و بسته به هر آزمون و سطح سوالات ، فرق میکنه! ضمنا من از روی میانگین وزندار تخمین نمی زنم! ریز درصدها رو در سه درس باید بدید به صورت تقریبی تا بتونم تخمین بزنم با حداکثر دقت...
مهدی       در تاریخ 93/11/23       ساعت 12:33       پاسخ دادن »
سلام و درود بر ادمین گل.... ادمین جان شرمنده از این همه مزاحمت البته ما که یه ادمین بیشتر نداریم اونو ازیت نکنیم چی کار کنیم...!!!؟ آقا با درصدهای من شانس روزانه تبریز رو چه قدر می دونی؟ ریاضی 76 جی مت 47 و زبان هم که گفتن نداره 8  
Admin        در تاریخ 93/11/24        ساعت 1:49       
سلام مهدی جان. واقعا نمیشه نظر داد تو این موضوع. باید دید خطه شمال غربی کشور چند نفر جزو رتبه های برتر داره و بعد چند درصد این افراد شرایط خروج از تبریز و تحصیل در تهران رو ندارن و قراره تبریز بمونن و در نهایت باید دید که تبریز امسال چند نفر ظرفیت قراره اصلا باز کنه! خیلی داستانش پیچیده اس و به این سادگی ها قابل مدلسازی نیست. اما من بالای 60% شانس قائلم برای روزانه ی تبریز!
danial       در تاریخ 93/11/23       ساعت 0:35       پاسخ دادن »
سلام ادمین ، خوبی خواستم بدونم با جیمت 40 ریاضی 35 زبان 30 رتبم تقریبا چند میشه؟ دوس داشتم حداقل قزوین بتونم قبول شم! اصن امید داشته باشم که جایی قبول میشم؟   
Admin        در تاریخ 93/11/23        ساعت 1:29       
سلام... 550 تا 600 تقریبا ... متاسفانه به قزوین امیدی نیست! اما شاهرود و اردبیل چرا و علوم فنون بابل ...
mohsen       در تاریخ 93/11/23       ساعت 0:30       پاسخ دادن »
سلام زبان 3. جی مت 38 تا 40. تیوری 44. دانش 31. ادبیات 38.6 مرسی ادمین جان یه تخمین بزنید  
Admin        در تاریخ 93/11/23        ساعت 1:31       
سلام تو سایت هم نوشتم برات. حوالی 150 ...
کروش        در تاریخ 93/11/22       ساعت 23:53       پاسخ دادن »
سلام ادمین جان براهمه یک تخمین رتبه زدی برا ماهم بزن.ریاضی95جی مت 67وزبان 5.معدلم هم 18:50ایا امیدی به امیر کبیر هست.باتشکر   
Admin        در تاریخ 93/11/23        ساعت 1:53       
سلام. شما با کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی نسبتی داری ؟ ! من زیر 90 حدس می زنم ... زبان رو تقریبا سفید گذاشتی دیگه و این به هر حال بده و تاثیر منفی داره روی رتبه ات! هر چند که درصد ریاضی خیلی ایده آله...
lمحمود       در تاریخ 93/11/22       ساعت 23:33       پاسخ دادن »
ببخشید ادبیات هم 30  
ام بي اي ٩٤       در تاریخ 93/11/22       ساعت 21:57       پاسخ دادن »
سلام ادمين با جيمت٧٣،رياضي٨٨،زبان٣٤ چند ميشه تقريبا رتبه من؟  
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 22:4       
سلام. من حدسم زیر 60 هست ...
محمود       در تاریخ 93/11/22       ساعت 15:40       پاسخ دادن »
ادمین عزیز یه تخمین هم واسه من میزنی؟زبان5،جیمت50،تئوری32،دانش8  
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 22:8       
محمود جان ادبیات رو هم بگو ...
Admin        در تاریخ 93/11/23        ساعت 2:14       
سلام. با ادبیات 30 ، تقریبا حوالی 250 !
مرتضی       در تاریخ 93/11/22       ساعت 13:28       پاسخ دادن »
سلام، همه رو تخمین زدید لطفا منم تخمین بزنید ریاضی 80، جیمت 66، زبان 20 خیلی ممنون از زحمات شما  
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 22:35       
سلام... تقریبا 100 تا 125 ... پاینده باشید!
محمد       در تاریخ 93/11/22       ساعت 13:7       پاسخ دادن »
ادمین عزیز با درصدای ریاضی 96،جی مت 53،زبان 40 چه رتبه ای تخمین میزنین واسم؟  
مهدی       در تاریخ 93/11/22       ساعت 11:37       پاسخ دادن »
سلام ادمین جان با زحمتای ما اگر مقدور بود تخمین بفرمایید ریاضی 90 جیمت 60 تا 65 زبان حدود 35  
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 11:55       
سلام مهدی جان. زیر 50 پیش بینی می کنم برات ... موفق باشی!
رسول نجفی پور       در تاریخ 93/11/22       ساعت 9:8       پاسخ دادن »
ادمین خان تمام درصدامو 20 در نظر بگیری به جز جیمت که 35 میشه میتونم به روزانه امیدار باشم؟ اجراییم  
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 11:25       
سلام. تهران رو مطمئنا نه روزانه و نه شبانه نمیاری با این درصد ها... برای سایر شهرها هم من خیلی به روزانه امیدوار نیستم و چنانچه شانسی باشه برای شبانه برخی شهرها ...
Saeed       در تاریخ 93/11/22       ساعت 9:3       پاسخ دادن »
سلام أدمين جان رياضي ٧٠ جي مت ٥٥ زبان ٥ رتبم رو چند تخمين ميزني؟   
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 11:38       
سلام سعید جان ... 250 تا 350 ! زبان رو خیلی پایین زدی ( تقریبا سفید گذاشتی) و این خیلی تاثیر منفی میذاره متاسفانه ، علی رغم سخت بودن زبان امسال، باز هم کسب درصدهای حوالی 40 کار دشواری نبوده و انتظار میریه با همین درصدهای ریاضی و جیمت شما و حتی بالاتر ، زبان رو هم عده ی زیادی در حد 50-40 هندل کنن ! توکل بر خدا...
Saeed        در تاریخ 93/11/23        ساعت 7:54       
ب كدوم دانشگاه ها اميدوار باشم؟ كجا ها احتمال داره قبول شم؟؟ أدمين مرديم ما ب خداااا
monabd       در تاریخ 93/11/22       ساعت 2:39       پاسخ دادن »
asalam khaste nabashid ba darsadaye gmat55 riazi 50 zaban 10-20 taqriban chand mishe rotbam? mamnoon misham rahnamai konid  
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 11:27       
سلام. حوالی 350 حدس می زنم ...
MBA       در تاریخ 93/11/22       ساعت 0:0       پاسخ دادن »
سلام خدمت ادمین عزیز. با درصدای جیمت59 ریاضی70 و زبان 40 زیر 200 میشم؟ به شبانه های کدوم دانشگاه های تهران میشه امیدوار بود؟ ممنون  
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 1:10       
سلام. بله فکر می کنم در بازه ی 170 تا 200 قرار بگیره رتبه ی شما ... چون جنسیت شما مشخص نیست کلی میگم : شبانه ی علوم اقتصادی ، شبانه خوارزمی ، شبانه مالک و الزهرا و شبانه پردیس قم رو شانس دارید از نظر من ... موفق باشید!
MBA       در تاریخ 93/11/21       ساعت 23:23       پاسخ دادن »
سلام خدمت ادمین عزیز. با درصدای جیمت59 ریاضی70 و زبان 40 زیر 200 میشم؟ به شبانه های کدوم دانشگاه های تهران میشه امیدوار بود؟ ممنون  
پوریا       در تاریخ 93/11/21       ساعت 22:43       پاسخ دادن »
سلام ادمین جان این پردیس قم یا غیر انتفاعی سازمان مدیریت چه حدودی شهریه دارن؟  
admin        در تاریخ 93/11/21        ساعت 23:39       
سلام پوریا جان... هر سال متغیره تا حدی... ضمنا آنچه در عمل اخذ میشه از داوطلب و اونچه که توی دفترچه نوشته میشه تفاوت داره... بچه ها اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه پوریا رو...
admin       در تاریخ 93/11/21       ساعت 20:53       پاسخ دادن »
***توجه*** خدمت تمامی دوستان گلم سلام و وقت بخیر عرض میکنم. سامانه ای به منظور ثبت درصدهای ( حدودی ) شما عزیزان طراحی شده تا بتونیم یه دیتا بیس خوب و جامع از وضعیت داوطلبان کنکور امسال داشته باشیم. از همه ی دوستان گلم صمیمانه تقاضا دارم که هر چه سریعتر درصدهای اولیه خودشون رو در این سامانه درج کنند و ما رو انجام این امر مهم یاری دهند. شایان ذکر اینکه هر چه سریعتر اقدام به ثبت درصدهای خودتون نمایید، در سال آینده و موسم انتخاب رشته رایگان ، اولویت زمانی بهتری برای انتخاب رشته فردی دریافت خواهید نمود... پیشاپیش از لطف و توجهتون سپاسگذارم... لینک ثبت درصدها رو در بالای سایت می تونید ببینید! پایدار باشید و جاودان!   
Maryam       در تاریخ 93/11/21       ساعت 20:37       پاسخ دادن »
ببینید من میخوام بدونم تهران یا قم یعنی قبولم با این 70 _80 که گفتین؟:(((((  
admin        در تاریخ 93/11/21        ساعت 23:14       
ایشالا ... توکل بر خدا... رتبه ی خیلی خوبی میارید در هر حال ... امیدوار باشید!
سعید م       در تاریخ 93/11/21       ساعت 20:36       پاسخ دادن »
سلام ادمین گل. من قصد نداشتم جوابامو چک کنم ولی دیدم همه درصد گرفتن منم وسوسه شدم! D: البته گزینه هایی که زده بودم بعضیا یادم نبود سعی کردم یه جوری درصد بگیرم که نه خوشبینانه باشه نه بدبینانه. توی زبانم کلید مدرسان و ماهان به نظرم خیلی غلط داره ولی باز چند تا غلط و نزده اضافی در نظر گرفتم. ریاضی 86، جیمت 66، زبان 70 به نظرتون تو چه بازه ای میشه رتبم؟  
admin        در تاریخ 93/11/21        ساعت 23:38       
سلام سعید جان... بالاخره انتظارها به سر اومد و یک درصد بالای زبانم دیدیم که خستگی از تنمون در بره... آفرین ! درصدای ریاضی و جیمتت به جای خود، اما درصد زبانت حقیقتا با این سطح از آزمون جای آفرین داره! من زیر 30 پیش بینی می کنم برای شما با این درصدها و عمیقا اعتقاد دارم این درصد بالای زبان در این آزمون ، بسیار اثرگذار خواهد بود در این آزمون ...
سعید        در تاریخ 93/11/22        ساعت 0:11       
جداً زیر 30؟؟؟ من روی 70، 80 حساب کرده بودم! واقعن خیلی خوشحالم کردین ادمین جان .. راستش خودم فکر می کردم زبان پایین 60 درصد زدم ولی تصحیح کردم دیدم اونقدر هم بد نبوده. فقط امیدوارم با کلید سنجش هم درصدام همین بشه! خیلی لطف کردین
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 1:26       
بین زیر 30 و زیر 40 تردید داشتم و هنوز هم کمی روی درصد جیمتت حساسیت دارم ! وگرنه این درصد زبان برای این آزمون خیلی قدرت تمیزش بالاس و کلی فاصله ایجاد میکنه با رقبا... خیالت راحت باشه ...
مانی        در تاریخ 93/11/22        ساعت 3:7       
سلام سعید خوبی؟ بهت تبریک میگم.اون موقع هم که تو اتاق بحث تبادل نظر آزمون آزمایشی ها جوابمو دادی فهمیدم سطحت بالاست.حالا که کنکور تموم شده میتونی به ایمیلم یه میل بزنی؟ چند تا سوال ازت داشتم.اگه ایمیلی ازم دریافت نکردی بازم بیا همین صفحه شاید مشکلی پیش اومده باشه.مرسی sleepy1837@yahoo.com
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/22        ساعت 9:52       
سلام سعيد،واقعا عالين درصدات،ايشالا سال بعد يه دانشگاهيم،واقعا خوشحال شدم انقدر عالي زدي همه ارو در مورد كليدام باهات موافقم،من زبانم رو با اين دو تا بين ٤٤-٦٨ هم حساب كردم،يكي رو اون اشتباه زده،اون يكي رو اون يكي كليد:دي،البته به نظر من
سعید        در تاریخ 93/11/22        ساعت 11:15       
مرسی مانی خیلی لطف داری. ایمیل زدم بهت اگه کمکی ازم بربیاد حتمن در خدمتم. میلاد خیلی مخلصم. من که از خدامه هم کلاسی باشیم. D: خداییش تو هم خیلی کمکم کردی خیلی هم انرژی مثبت دادی قبل از آزمون جامع آخر دمت گرم. زبانم احتمال زیاد همون 68 درسته! یه غلطای تابلویی داره اون کلیدا. حالا باید وایسیم ببینیم کلید سنجش چی از آب درمیاد. توکل بر خدا
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/22        ساعت 12:16       
من زياد مي شناسم ام بي اي ارو ولي همه سال بالاييو اينان،ولي يه هم كلاسي آشنا يه چي ديگه اس،حالا البته همه ي اينا بعد نتايج معلوم ميشه ها،ولي ما از الان شاد باشيم ديگه:دي منم كاري نكردم كه،تو خودتو خيلي دست پايين مي گرفتي،كه ديگه درصدات نشون مي ده سطحتو و گفتن لازم نيس سي يو ات شريف يونيورسيتي:))
سعید        در تاریخ 93/11/22        ساعت 13:11       
خدا از دهنت بشنوه. یه مثلی هست میگه که وصف العیش، نصف العیش D:
مانی        در تاریخ 93/11/22        ساعت 14:3       
میلاد به تو هم تبریک میگم.این آزمون جامع آخری اصلا اعصاب نداشتیا.سایتو گذاشته بودی رو سرت، :)) من جای تو بودم عذاب وجدان داشتم که چرا بچه هارو یه شام اساسی ندادم :)) (شوخی بودا مثلا الکی شام ندادی به دوستات) سعید میل زدم ٫ مال تو رفته بود تو اسپم هام .ممکنه مال منم اونجا باشه موو کنی تو اینباکس مشکل حل میشه.قربونت
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/22        ساعت 20:48       
مثلش يادم نبود،آره همون وصف و نصف و عيش و اينا:دي مرسي ماني،الان كامنت نيست بالا،يادم نيست كه تبريكي گفتي يا نه كه مي گم مرسي:دي،در مورد آزمون آخرم كه مفصل حرف زديم ديگه،من دو آزمون ١ نشدم،هر دوش با جيمتا مشكل داشتم،آخرين جامع كه روي سوالارم نمي تونستم بخونم،انقدر كه كژتابي داشت:))،راستي شيرني رو واسه چي بدم؟!،واسه اين كه سايت رو رو سرم گذاشته بودم؟!:))،ولي اگه منظورتون درصدهاي احتمالي و رتبه هاي احتمالي و ايناس كه ايشالا ارديبهشت اومد و سربلند بودم حتما در خدمت دوستان هستم،همونطور كه ادمين شام خواهد داد بدون اين كه اسمشون رو بدونيم منم شيرني ميدم:)))
مانی        در تاریخ 93/11/23        ساعت 2:14       
این کژتابیو خوب اومدی. آره منم چندتاشو قشنگ یادمه.مغزم خشک شده بود.میدونستم تو کنکور نمیاد بیخیال شدم.ولی حالا الان خودتم کژتابی حرف میزنی که !!!.یعنی چی "الان كامنت نيست بالا،يادم نيست كه تبريكي گفتي يا نه كه مي گم مرسي". نخبه ای دیگه باید یکم با بقیه فرق کنی:)) خب اگه کامنت نبود چه جوری به من گفتی مرسی ؟؟:))در ضمن من گفتم شیرینی؟؟مگه 20 گرفتی؟؟من گفتم شام بده.تا اردیبهشت صبر کنی که چی بشه؟؟که 5 میشی یا 10 ؟؟یا ما یادمون بره؟؟نه بابا ازین خبرا نیس.مورد داشتیم طرف پیچونده بعد یادش رفته انتخاب رشته کنه:)) اینجوریاس.حالا تو هم خواستی از زیرش در رو .بعدش احتمالا شهریور مجبورم بگم قبولی علم وفرهنگ مبارکت باشه به جای شریف :)).نگرانتم من پسر.خب میلاد جدا از شوخی ،خوشحال میشم تو هم یه میل خالی بزنی تا با تو هم در ارتباط باشم.اون بالا هس.مرسی و موفق باشی
ميلاد بافراست        در تاریخ 93/11/23        ساعت 10:19       
نه آقا كژتابي نداره،اينجا مي زني پاشخ دادن پست اصلي رو مياره ولي كامنتارو نمياره،من ته ذهنم بود كه تبريك گفتي شما،ولي شك كردم،احتياط واجب بجا آوردم،حسش نبود برگردم دوباره نگاه كنم:))،در مورد شيرني ام،شيرني چيزي است كه به علت اتفاقي شيرين به كس يا كساني مي دهند كه مي تونه شامل شامم باشه،منم با ادمين با هم شام مي ديم اگه رتبم خوب شد،الان شيرني بدم رتبه بياد ٢٠٠ كي آب رفته ارو به جوي باز مي گردونه؟!:))،ايميل مي فرستم الان،شمام موفق باشي
سعید        در تاریخ 93/11/26        ساعت 21:23       
کلید سنجش هم بالاخره اومد ولی متاسفانه کار رو خراب تر کرد! دو تا غلط تصحیح جمله و 4 تا غلط زبان بهم اضافه شد. جیمت 59، زبان 66 ریاضی هم همون. میلاد فک کنم خودت تنهایی باید بری :(
omidoooooamiri       در تاریخ 93/11/21       ساعت 20:26       پاسخ دادن »
سلام ادمین جان! مثه همیشه شرمنده مون میکنید با جواب دادنتون این دفعه با زحمت تخمین تئوری 50 ؛ دانش 25 ؛ Gmat 27 ؛ ادبیات 55 ؛ زبان 15 درصد!  
admin        در تاریخ 93/11/21        ساعت 23:30       
سلام امید خان ، یار همیشه همراه ما ... من بین 40 تا 75 پیش بینی می کنم برات ... البته تخمینه و تا واقعیت قطعا یه خطاهایی داره دیگه... ایشالا در عمل خیلی بهتر از اینا باشه... بر مبنای یه سری بررسی ها و شبیه سازی ها یه اعدادی استخراج میشه نزدیکای واقعیت، اما نه خود واقعیت... مستحضر که هستید!
omidoooooamiri        در تاریخ 93/11/22        ساعت 11:2       
ممنون از عنایت شما admin جان جسارتا به نظر میرسه با توجه به شرایط کنکور اجرایی امسال ،معدل میتونه نقش تاثیر گذاری داشته باشه ، با توجه به اینکه معدل من 17 هستش این موضوع چقدر میتونه به بازه تخمینی که پیش بینی کردید قطعیت بده ؟
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 11:50       
امید جان معدل همون تاثیر سابق رو به نظرم داشته باشه و نهایتا کمی مثبت تر و پررنگ تر بشه اثرش! به هر حال وقتی سوالات آزمون بیش از حد ساده و یا بیش از حد دشوار باشه، عملا آزمون قدرت تمیز خودش رو از دست میده و تراکم داوطلبانی با وضعیت های بسیار مشابه زیاد میشه... آزمون استاندارد باید تلفیقی از سوالات ساده ، متوسط و دشوار در تمامی دروس و به نسبت های مساوی باشه تا توانمندی داوطلب رو بتونه بصورت صحیح طبقه بندی کنه... پاینده باشی!
Maryam       در تاریخ 93/11/21       ساعت 20:2       پاسخ دادن »
ادمين سلام منو يادتونه؟؟ هميشه استرسمو با حرفاي شما رفع كردم من پژوهش ٣٥ بودم كنكور اما ترسيدمو خوب ندادم ميشه برا منم تخمين بزنين؟ تئوري ٤٣ فارسي ٣٢ زبان ٤٥ جيمت ٢٨ دانش ١٧ روم نميشه درصدامو بگم ١.٢ اون چيزي كه آزمونا بودم:(  
admin        در تاریخ 93/11/21        ساعت 20:19       
سلام. والا اسامی مشابه زیاد داریم و منم حضور ذهن ندارم الان. به هر حال کاربرای سایت همگی محترم و ارزشمند هستن برای من... بله کنکور خیلی تفاوت داره با آزمون آزمایشی و هر اتفاقی ممکنه بیفته ، لذا یه مدیریت همه جانبه می طلبه سر جلسه! چیزی در حدود 80-70 حدس میزنم بیارید با توجه به سطح این آزمون و با مقایسه ی وزندار با نتایج سال قبل... البته اینم بگم که تخمینای من کمی تا قسمتی سختگیرانه هستن! امیدوار بمانید کماکان... پایدار باشید و جاودان!!!
مریم محمدی       در تاریخ 93/11/21       ساعت 19:32       پاسخ دادن »
مرسی بخاطر راهنمایی ها و حرفای قشنگتون.انشاله از فردا واسه همون رقابت کوچیک میخونم تا بهترین نتیجه رو ازش بگیرم تا شاید پله ای بشه واسه موفقیت های بعدی.بازم خیلی خیلی خیلی ازتون ممنونم که واسه بچه ها وقت میذارید  
admin        در تاریخ 93/11/21        ساعت 20:4       
گاهی ما یادمون می ره که چه کارهایی از دستمون بر میاد... گاهی تمرین بیشتر لازمه تا بتونیم از بخش بیشتر توانایی مون استفاده کنیم... لازمه از درصدی کمتر از ماکزیمم توانمون شروع کنیم تا نهایتا بتونیم حد نهایت توان خودمون رو به منصه ظهور بذاریم... درست کاری که مربیان وزنه برداری برای انتخاب وزنه ورزشکارشون انجام میدن... این وزنه رو که بزنید، هم گرم میشید و هم انگیزه می گیرید برای زدن وزنه های سنگین تر... تلاش ، تلاش ، تلاش!
mba       در تاریخ 93/11/21       ساعت 19:16       پاسخ دادن »
چرا من نمیتونم کامنت بذارم؟؟:((( سلام. به نظرتون با درصدای جیمت 62 ریاضی 59 و زبان 10 تا 20 درصد رتبم چند میشه؟ به نظرتون تهران به چه دانشگاه هایی به جز پیام نور و غیر انتفاعی میتونم امیدوار باشم؟:(  
admin        در تاریخ 93/11/21        ساعت 20:1       
سلام. الان گذاشتید دیگه ...! :) بین 300 تا 350 حدس منه برای این درصدها ... اگه خانم باشید الزهرا و اگه آقا باشید مالک گزینه های محتمل شما هستند. فارغ از بحث جنسیت ، شبانه ی خوارزمی و پردیس قم رو هم شانس دارید به نظرم...
mba        در تاریخ 93/11/21        ساعت 23:5       
تو صفحه اصلی فرمودین 200 تا 250 که!!:(( خیلی ناراحتم واقعا! به نظر شما اگه الزهرا بتونم قبول شم برم؟ ینی خوبه الزهرا یا از الان شرو کنم برا سال دیگه بخونم؟:( دوره های مجازی به نظر شما ارزششو داره؟
Admin        در تاریخ 93/11/22        ساعت 1:30       
سلام مجدد... احتمالا اشتباه تایپی بوده و 3 رو 2 زدم... تعداد کامنت ها زیادی و امکان اشتباه هست... ضمنا شما هم که از اسم مستعار استفاده میکنید و چون تعداد این اسامی مشابه زیاده، من فراموش می کنم و با هم قاطی می شن ... پوزش میخوام از این بابت...
مهدی       در تاریخ 93/11/21       ساعت 19:15       پاسخ دادن »
سلامی مجدد به شما یار و یاور کنکوری های نازنین این مرزو بوم... بسی رنج بردیم در این ماه هفت در صد زنده کردیم در این کار سخت. آقا با ین درصدها شبانه امیر کبیر رو جویا شدم برای روزانه علوم اقتصاد یا خاجه نصیر چی امیدی هست؟؟؟؟ ریاضی 78 جی مت 47 و زبان 8 راستی تا الان تخمین هم برام نگفتید ها... با تشکر  
admin        در تاریخ 93/11/21        ساعت 19:56       
سلام.شما لطف داری! ... بین 200 تا 300 حدس میزنم. روزانه ی خواجه نصیر اصلا شانسی نیست، ولی برای روزانه علوم اقتصادی شاید... بیشتر این رنج رتبه به شبانه ی علوم اقتصادی می خوره و مالک اشتر و علم و فرهنگ ... امیدوارم که طبع شعرت هم همیشه گرم باشه! میشه یه بیت شعر درباره ادمین بگی...؟
سعید       در تاریخ 93/11/21       ساعت 19:4       پاسخ دادن »
نوکرم ادمین جان جیمت 52 تئوری 50 دانش 28 ادبیات 22 زبان 0 رتبم چند میشه؟  
admin        در تاریخ 93/11/21        ساعت 19:41       
سالاری سعید جان ... سفید گذاشتن زبانه متاسفانه یه تاثیر منفی داره به هر حال... خصوصا که درصدای دیگه ات اونقدر قوت نداره که اینو جبران کنه! حوالی 130 تا 170 حدس می زنم... البته بازم می گم یه معیار حدودی بگیرید این تخمین ها رو ؛ وحی منزل نیست این حرفها و کار آماری همیشه کلی تخمین داشته و داره! عزت زیاد!
سعيد        در تاریخ 93/11/22        ساعت 0:4